1.50 boyundaki kızın 1.80 üstü erkek istemesini çok absürt değil mi m?

1.80 altı erkekleri aşağılayanlar var birde. Hayır yani boyu veren Allah ne diye konusuyorlarsa. Ben mesela 1.60 im ve boy konusunda seçici değilim kendim neyim ki yani
1.50 boyundaki kızın 1.80 üstü erkek istemesini çok absürt değil mi m?
Cevapla