Sevgilimle ayrıldık. Günlüğüme hep anılarımızı yazmıştım, çöpe atsam mı?

2 gün oldu ayrılalı. Defter sürekli gözüme ilişiyor okumak istiyorum ama cesaret edemiyorum şu an iyiyim ağlamak istemiyorum ama kıyamıyorum da atmaya bu nasıl bir şey ;((

Sevgilimle ayrıldık. Günlüğüme hep anılarımızı yazmıştım, çöpe atsam mı?
Cevapla