Hoşlandığım kız açıldıktan sonra bana peki neden bu şanslı kız benim diye sorup üstüne ben seni arkadaş olarak görüyorum diyor ne demek istiyor?

kıza açıldıktan sonra hiç yazmadım ve hiç konuşmadım ama hala unutamıyorum 7 ay geçti üzerinden ve bana bakışlarını yakaladım bir çok kez acaba bana dönme şansı var mı?

Hoşlandığım kız açıldıktan sonra bana peki neden bu şanslı kız benim diye sorup üstüne ben seni arkadaş olarak görüyorum diyor ne demek istiyor?
Cevapla