Yaşım 30 küsür minyon gösteriyorum yaşlı erkeklerin ya da benden küçüklerin ilgisini çekiyorum?

Benden küçük olanı çocuk gibi görüyorum bu da beni bunaltıyor. Çoğuda kültürsüz, bir baltaya sap olamamış kişiler oldukları için soğuk davranıp kaçıyorum. Kriterime, yaşıma uygun biri geliyor o da psikolojisi bozuk, önceki ilişkisinden yara aldığını ima ediyorlar, ayrıca gözlemlediğim kadarıyla bu tipler çok cimri oluyor. Evliliğe hazır değiller anlayacağınız bunlara da set çekiyorum. Yaşlılarda olmaz yani yapamam, onlarında amaçları farklı, zor olur. Sizce ne düşünüyorsunuz?

Yaşım 30 küsür minyon gösteriyorum yaşlı erkeklerin ya da benden küçüklerin ilgisini çekiyorum?
Cevapla