aptal olup olmadigini onu tanidiktan sonra anliyorsun mesela soyle anlatayim bir kiz ilgini cekti kiz guzel diyelim ama onu tanidikca aptal oldugunu anliyorsun o zaman yol verirsin ama eger kizin dis gorunusunu begenmezsen ilgini cekmezse kiz sen onu tanimak icin sans bile tanimazsin yani ilgini cekmeli ki onu taniyasin
neden ne alaka mesela sen ilgini cekmeyen birine bakar misin mesela diyelim sen uzun boylusun uzun kizlardan hoslaniyorsun kisa bir kiz gecse onu farketmezsin uzun olanlari farkediyorsun e sen kısaya sans vermedin ki kisa nasil biri merak etmiyorsun
Bak ilk defa gördüğün bir insanın ilk dış görünüşünden etkilenirsin bu okey ama tanıyınca zekasını beğenmediğin için istemezsin. Tanıdığın birisi ne kadar fiziksel olarak uyuşmasanda normal fiziken güzellikteki bir insanın sırf zekası için etkilenebilirsin
ben yeni tesadufen gordugum bir insandan etkilenirdim onunla konusmak tanimak ona sans vermek isterdim. onceden tanidigim o gozle bakmadigim biriyle olmak istemem acikcasi o arkadastir benim icin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
pratik zekalı insanlar daha az yoruyor beni daha fazla kelime kalabalığı olmuyor sade konuşabiliyorsun her şeyi tartışabiliyorsun
etkiler evet
canımsın bi kadınla ilişki yapacağıma şişme kadınla ilişki yaşarım daha iyi
Etkiler tabi. Zeki kültürlü insanları severim. Yakınımda tutmaya çalışırım
Buna sapyoseksüel deniyor kısaca ve evet kesinlikle önceliğim benim de zeka..
Zeka elbette önemli…Beni anlayabilmesi için lazım en başta😉
Sapyoseksüel bir insanım
sanirim ben de
Önce zeka mantık sonra duruş karekter biyolojik güzellik en sonda
kimse disini begenmedigi bir seyin icini merak etmiyor aslindan en onemlisi dis guzellik sonra direkt zeka
Katılmıyorum aptal bir güzele katlanılmaz
aptal olup olmadigini onu tanidiktan sonra anliyorsun mesela soyle anlatayim bir kiz ilgini cekti kiz guzel diyelim ama onu tanidikca aptal oldugunu anliyorsun o zaman yol verirsin ama eger kizin dis gorunusunu begenmezsen ilgini cekmezse kiz sen onu tanimak icin sans bile tanimazsin yani ilgini cekmeli ki onu taniyasin
Peki diyelim biyolojik fiziksel olarak ilgini çekti tanıdıkça zekasını çözdün ilerlemezsin ki
neden ne alaka mesela sen ilgini cekmeyen birine bakar misin mesela diyelim sen uzun boylusun uzun kizlardan hoslaniyorsun kisa bir kiz gecse onu farketmezsin uzun olanlari farkediyorsun e sen kısaya sans vermedin ki kisa nasil biri merak etmiyorsun
Bak ilk defa gördüğün bir insanın ilk dış görünüşünden etkilenirsin bu okey ama tanıyınca zekasını beğenmediğin için istemezsin. Tanıdığın birisi ne kadar fiziksel olarak uyuşmasanda normal fiziken güzellikteki bir insanın sırf zekası için etkilenebilirsin
ama birlikte olmak istemezsin
Neden olmak istemiyim?
ben yeni tesadufen gordugum bir insandan etkilenirdim onunla konusmak tanimak ona sans vermek isterdim. onceden tanidigim o gozle bakmadigim biriyle olmak istemem acikcasi o arkadastir benim icin
Seni etkileyecek zekada değilmiş demekki
sen beni anlamadin
Oke
Sapyoseksüellik belasına düştük bi kere.
Zekası değil de zengin olsun yeterli
iste sen hicbir yere varamayacaksin
her şey para bu dünyada özellikle Türkiye cumhuriyetinde doğruları konuşmak lazım
bu senin hicbir yere varamayacagin gercegini degistirmiyor
Hadi ya öyle mi 😂 a. cik
Tabiki
Çok etkiler
Tabiki
Hayır.