Ben buna çok aşığım dediğiniz o kişiden ayrılınca hayata geri nasıl tutundunuz?

Bence herkes ömründe bir kez sever. Ben de bir kez sevdim ama ayrıldık. Hayata tutunamıyorum arkadaşlar. Olmuyor. Bakın çok dertleştim çok psikolog videosu izledim olmuyor ne elim fotoğraflarımızı silmeye gidiyor ne mesajları ki onları okumasam bile en güzel hallerimiz hep hayalimde. Ağlıyorum en olmadık zamanlarda donup kalıyorum. Eksildi içimde bir şeyler. Üstelik benim için mücadele etmemiş bir erkek. Tekrar hayata tutunmak istiyorum. İçimdeki o eksiklik ve değersizlik hissi izin vermiyor.

Ben buna çok aşığım dediğiniz o kişiden ayrılınca hayata geri nasıl tutundunuz?
Cevapla