Sevgilim diş hekimliği okuyor bende Sosyoloji̇ okuyorum?

Lütfen bakın.. Herkes kendi dengine göre algısı var biliyorsunuz. Kendi arkadaşlarım da bazen yakıştırmıyorlar sevgilim diş hekimliği okuyor bense Sosyoloji̇ boş bi bölüm gibi. Hatta bir arkadaşım Benim çocuğum doktorluk okusa ona denk bi kız isterim altını istemem dedi. Evet herkes isteyebilir ama direk böyle demesi biraz kendimi küçük hissettim. Ama sevgilim bunun lafını hiç etmiyor bundan ego kasmıyor. Ama arkdşlarım ilişkiniz ilerlerse ailesi okumuş ister belki seni istemezler gibi imalar yapıyorlar. Güzellik açısından gayet güzelim sevgilim ve çoğu kişi beğenir. Denklik meselesi sadece bölüm olarak diyorum. İlerde cideen ailesi yakıştırmayabilir mi benim yanıma. Sevgilime ailen nasıl bi gelin ister diye sorduğumda babası çalışan kadın istemez dedi. Yani bilmiyorum önemli olan kişilerin birbirlerini sevmesi ama arkadaşlarım ve çevrem böyle diyince zoruma gitti siz ne düşünüyorsunuz
Sevgilim diş hekimliği okuyor bende Sosyoloji̇ okuyorum?
Cevapla