Yedekte tutulduğumu anladım, kullanıldığımı ve kullanılacağımı anladım, bitirmek istediğimi söyledim?

Hiç kavga çıkarmadan bitirdim, görüşmek istemediğimi her şeyin gönlünce olmasını diledim. Sizce doğru mu yaptım. İçimden geçen her şeyi onun yüzüne vurmalımıydım ne yapmalıydım. Sadece medeni olmasını istedim ama içimde çok büyük bir öfke var

Yedekte tutulduğumu anladım, kullanıldığımı ve kullanılacağımı anladım, bitirmek istediğimi söyledim?
Cevapla