Beraber takılacagımız, filmler izleyeceğimiz İstanbulu gezeceğimiz sevgi ve saygı çerçevesinde bir ilişki
ulan hayatımda bir tane bile kız olmadı 8 ay sonra 20 yaşıma basıcam bu nasıl bir şey
Beraber takılacagımız, filmler izleyeceğimiz İstanbulu gezeceğimiz sevgi ve saygı çerçevesinde bir ilişki
ulan hayatımda bir tane bile kız olmadı 8 ay sonra 20 yaşıma basıcam bu nasıl bir şey
Tatlım 8 ay sonra 20 diyorsun. 4 ay sonra 24 olacağım benim de hiç erkek arkadaşım olmadı, olmayınca olmuyor çok da dert değil mutlu olmak için illa birilerine ihtiyaç yok. Olsa güzel olabilir belki ama napalım. kendinle mutlu olmaya bak
Cevap
3Cevap
Bende öyleyim hergun dua ederim başarmaya çalışırım ama yollar hep aynı yere çıkıyor. 🚬
Başarılar kardeşim
yok abi yok ya, 4 yıldır evde oturmaktan başka bir halt yok hayatımda okul ev tarih
hayatımda bir kez tanışmak için tokalaştım elim sadece o kadar değdi
ya değmeyi geç yok anasını milyon tane kızdan bi tanesi bile takmıyor
abi bir anı yaşamak istiyorum, sevilmek istiyorum, farkedilmek istiyorum
canım yanıyor
abi romantiğimde, çocuksuyumda sevgimi net ifade eden biriyim ama sanki görünmezim görmüyorlar sanki beni off offf
Olsun tabi
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?