Hani kendisi seviyordu ilk mesajı atıyordu elde edene kadar mıydı? Sabah görülmesi 5 de kalmıs bana ilk günaydın yazması çok mu zor sizce beklemeli miyim kendimi bende ağırdan almalı mıyım?
Çıkma teklifi etmeden önceye kadar yazmama ma rağmen bana inatla yazıyordu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu erkeklerin çoğu böyle yaa. Devam ederse ayrıl gitsin. Ilgisiz erkek bal olsa da bırak.
Yani her şey elde edene kadar dir başarmıştır artık.
Peki ne yapmalıyım 😒
Eskisi gibi davranırsam aklı basınaa gelir mi
Yani şimdiki aşklar biraz sahte gibi duruyor eskisi gibi davranman onu hızlı bir şekilde soğutabilir
Yo banane ilgilenmicem seviyorum diyorsa o çabalar
Yani ne kadar bir gecmisiniz var bilmiyorum dediğin gibi seviyorsa çabalar
2 hafta
Yani arkadaşım 2 haftalık bir sürede seni ne kadar çok sevebilir bilmiyorum bence içinde kaybet korkusu bile oluşmamıştır çok kısa bir süre çünkü
Korkuyorum seviyorum diyordu beni sevmesende arkadas olmaya bile razıyım diyordu ne oldu şimdi
Dedim ya güzelim her şey elde edene kadardır içindeki elde etme heyecanı kalmamıştır artık
Neyse umurumda değil artık bitti istemiyorum onu
Fevri davranma sende yani dur bakalım bir aciklamasi vardır
Umarım. Çok sinirliyim hastalığım vardı biliyordu seviyorum ne yaparsanda razıyım diyordu böyle dün mutlu olup bugün hiçmişim gibi davranması hos değil
şu an duygu patlamasi yaşıyorsun biraz beklemeni öneririm ve sakinlesmeni bir açıklama yapmasını bekle diğer yorumlara da kafanı takma aldatma felan yoktur yani emin ol
Ben daha önce de aldatıldım çok korkuyorum krize giriyorum yavastan Şu an
Takip atsana bana sen bir
Hayır biliyodu istemiyorum seni diyordum duygularım mafvolmustu elde etti nutlunu oldu yazmaayınca hani sabah 5 de mesaj atardı bugün kime yazmıs uyumus bilmiyorum
Ve Şu an gerçekten ağlıyorum
Ya sakin olsana guzelim bi belki kimseye yazmadı belki düşündüğün gibi bir şey yok ağlama hiç kimse için lütfen
Iddiaya girmisler arkadasiyla, kazanmis bence
Yaa :(
Artık yazmıcak mıdır
Isi bitmis artik. Gerci bir ihtimal daha var
Ne
Pazar sabahi biraz daha uyumak istemistir garip. Uyuyordur
5 deki görülme peki?
Hayır sinir oldum ölseydi girmeseydi bana yazmadan nasıl uyur
Su icmeye kalkmistir. Tekrar uyumustur
Sevgilim olmak için o kadar uğrastı
Yazmadim Bence artik
Yazmasin Bence arttik
Telefonamı su içmeye kalkmıs 2 tane yerde son görülme 5 diyor
Niye
Yazmasinnn
Daha cikmadan basinin etini yedin adamin
O sevmiş bunu ben napim benim takıntılı bir şizofreni olduğumuda biliyordu
Yazsın zaten ağzına edicem onun
E kendi dusen aglamaz haklisin
Aldatıyo biliyorum 5 de yoksa niye girip yazmasın
😂😂😂
İnsallah bunu yaptıysa bana yazmak nasip olmasın ona gebersin
Bence yapti
Ama yasasin Bence
İns ölür
Tovbe de kiz. Cocuk uyuyor bisi yapmadi
Dua etsin uzağımda bin km var yoksa evini bascaktım
Benle cik intikam alirsin
Niye senin ne özelliğin var
Ucabiliyorum
ne zamandır konuşuyordunuz