Aşk İlişkileri Sevgilinize hitap etme şekliniz nasıl? Yaso9597 Takip Et Yoda Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor böceğim , çiçeğim vs. :D Güncellemeler+1 yıl süper soru için teşekkürler KS :) Sevgilinize hitap etme şekliniz nasıl? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Pikauv Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 +1 yıl Sevgilime söylediğim şeyleri burada paylaşmam. O benim özelim çünkü doğru bulmuyorum. 1 0 Yorumla
darkone Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 41% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hayatım canım aşkım klasik derdim.Ama en güzeli Hanımmış...Erkekte kadında han’ ım ve hanımmış. 1 0 Yorumla
can35can35 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl hamam böceği , örümcek te birer böcek , deve dikenininde bir çiçeği var... kızlar saf olmayın.aşkım , hayatım, bir tanem varken ota benzetilmek güzel değil.:D 1 1 Yorumla Yaso9597 +1 yıl :D :D Yorumla
Kalbim_sin Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 511 cevap paylaştı. Sevgilim yok bir gün olursa güneşim derim haytımda oldu sa güneşgibi doğu için dir güneşim derim yani 1 0 Yorumla
Rehila Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Sevgilim yok ama olsaydı sanırım ayıboğanim derdim sjsjsjsjjs 1 0 Yorumla
Kırık1vazo Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 68% +1 yıl En fazla canım demişimdir. Genelde ismiyle hitap ederim. 1 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. sultanım diyordum , aman be böyle iyi sultansızım :d 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Babam anneme hep gülüm derdi, annem he gülüm :/ babam bu sefer çiceğim.. annemden cevap yok, bana bakıp gülerdi babam. Benim sevgilim yok ayrıldım. 1 2 Yorumla pars1453 +1 yıl Benimde dedemNeneme sinirlenince dinler misBitti mi derGönlünü alır mış eskiler daha kibar sevgi dolu imiş Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @pars1453 evet öyle oluyor Yorumla
Kanchenjunga Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 714 cevap paylaştı. Yavrum, hayatım, aşkım, bebeğim 1 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Kanki ilerleyen süreçte olursa tılsımlım 1 0 Yorumla
AKBEY___52 Takip Et Xper 7 Yaş: 47 , eic 98% +1 yıl Ben genelde iki gözümün çiçeği diyorum 1 0 Yorumla
The_Muallime Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. En çok sevgilim diyorum galiba 1 0 Yorumla
pars1453 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Eski kızlaraHep meleğim diyordu m 1 2 Yorumla pars1453 +1 yıl Bir kıza sevgilin dahi değilse tanışma aşamasında isenKibar olman lazım Yorumla pars1453 +1 yıl Ama bu kibarlık hiç bir zaman ise yaramadı hep kaba adamlar sevilir Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Olsaydı sevgilim derdim, doya doya, dolu dolu 1 0 Yorumla
youngsailor Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 65% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 679 cevap paylaştı. Eskiden uykucu şirin diye seslenirdim 1 0 Yorumla
dardrill Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 441 cevap paylaştı. Sevgilimiz mi var bee.. bekarlık devam.. 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et FenomenMentor Yaş: 41 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Hayatım derim 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl yapraaam 1 2 Yorumla Yaso9597 +1 yıl sende mi brütüs... Yorumla Cevap sahibi +1 yıl evet bendeeee :)) Yorumla
Behavaha Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Tatlı. 2 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Aşko diyorum 1 0 Yorumla
DamlaTerim Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Gülüm diye çağırıyor 1 1 Yorumla DamlaTerim +1 yıl Ben canım diyorum Yorumla
Selamlarkankiler Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl ismini kullarim ya da öküz derim 1 1 Yorumla CptSimonRiley +1 yıl İkinci seçenek çok hoşuna gidecektir. Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Hiç sevgilim olmadı 1 0 Yorumla
kivanc_psikolog Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl yapraaam 😄😄😄 1 6 Yorumla Yaso9597 +1 yıl hahaha tövbe tövbe :D :D Yorumla kivanc_psikolog +1 yıl En son dedigim de terkedildim gerci 😅😅😅 Yorumla Yaso9597 +1 yıl ee yani yapraaam ne :D Yorumla kivanc_psikolog +1 yıl e ama ismi yaprakti 😅😅😅🤣 Yorumla Yaso9597 +1 yıl hahahah :D Yorumla kivanc_psikolog +1 yıl ismin ne bu arada😁😁 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Sevgilime söylediğim şeyleri burada paylaşmam. O benim özelim çünkü doğru bulmuyorum.
Hayatım canım aşkım klasik derdim.
Ama en güzeli
Hanımmış...
Erkekte kadında han’ ım ve hanımmış.
hamam böceği , örümcek te birer böcek , deve dikenininde bir çiçeği var... kızlar saf olmayın.
aşkım , hayatım, bir tanem varken ota benzetilmek güzel değil.
:D
:D :D
Sevgilim yok bir gün olursa güneşim derim haytımda oldu sa güneşgibi doğu için dir güneşim derim yani
Sevgilim yok ama olsaydı sanırım ayıboğanim derdim sjsjsjsjjs
En fazla canım demişimdir. Genelde ismiyle hitap ederim.
sultanım diyordum
, aman be böyle iyi sultansızım :d
Babam anneme hep gülüm derdi, annem he gülüm :/ babam bu sefer çiceğim.. annemden cevap yok, bana bakıp gülerdi babam. Benim sevgilim yok ayrıldım.
Benimde dedem
Neneme sinirlenince dinler mis
Bitti mi der
Gönlünü alır mış eskiler daha kibar sevgi dolu imiş
@pars1453 evet öyle oluyor
Yavrum, hayatım, aşkım, bebeğim
Kanki ilerleyen süreçte olursa tılsımlım
Ben genelde iki gözümün çiçeği diyorum
En çok sevgilim diyorum galiba
Eski kızlara
Hep meleğim diyordu m
Bir kıza sevgilin dahi değilse tanışma aşamasında isen
Kibar olman lazım
Ama bu kibarlık hiç bir zaman ise yaramadı hep kaba adamlar sevilir
Olsaydı sevgilim derdim, doya doya, dolu dolu
Eskiden uykucu şirin diye seslenirdim
Sevgilimiz mi var bee.. bekarlık devam..
Sevgili eksik olsun hitap bulacağım
Bunu sevgilimden başkası bilmemeli
Aşkım derdim bir zamanlar
Hayatım, canımın içi, şekerim
Bil bakalım ne eksik 😂
Lan garııııı avratttt hoynnnn
Halay mendilim
Sevgilim yok olsa idi herşeyin derdim
Yerine göre değişir 😂
Hayatım derim
daddy dkdjsy
Yavrum demeyi severim
yapraaam
sende mi brütüs...
evet bendeeee :))
Tatlı.
Yavrum
Sevgilim yok
Aşkım diyorum😄
Dılemınnn ❤️ 🥺
Canımın içi
Adi neyse
Aşko diyorum
Sevgilim yokk
İsmi neyse onunla.
Boncuk gözlüm ve huzurum du genelde
Gülüm diye çağırıyor
Ben canım diyorum
İsmiyle.
ismini kullarim ya da öküz derim
İkinci seçenek çok hoşuna gidecektir.
Sevgilim yok ama olsaydı sahibem derdim
Olunca bakarız
Hiç sevgilim olmadı
yapraaam 😄😄😄
hahaha tövbe tövbe :D :D
En son dedigim de terkedildim gerci 😅😅😅
ee yani yapraaam ne :D
e ama ismi yaprakti 😅😅😅🤣
hahahah :D
ismin ne bu arada😁😁
Aşkım
Odun öküz zubbe ya daha neler neler
Birtanem, aşkım.
Koalaydı
Yok ki hitap etme şeklim olsun.
Sevgilimm diyorum
Yok ki ;(
Balım, bebeğim
Kara büllüşlüm