Bir kızın normal kız arkadaşıyla yürürken el ele tutuşup fotoğraf atması tuhaf değil mi?

yürüyorlar bu kız, arkada bir adım geride sadece ellerini çekiyorlar ve vsco ya atıyor. sizce normal bir şey mi? lezlikle falan alakası yok bu arada yanlış anlaşılmasın. sadece bana tuhaf geldi, tuhaf olmayabilir belki kızlar arasında. o yüzden soruyorum düzeltin beni diye. teşekkürler

Bir kızın normal kız arkadaşıyla yürürken el ele tutuşup fotoğraf atması tuhaf değil mi?
Cevapla