Objektif olun lütfen.
Toplum baskısı yüzünden
İtici buldukları için
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ben bi kere yaşadım ama gel gör ki kendisi daha kibirli ve olmayan olaylar kafasında üreten hep şüpheli davranış sergileyen öyle oldum ki aa ben hep hata yapan suçlu hissi bir şeye benzemeyen biri oldum meğersem kendince benim üzerime ego kurup hakimiyet sağlamakmış yani bir kendisi bana erkek olabilirmiş edası falan ama yemedi o yüzden bir tiksindim daha da kısamı asla çünkü özgüvenleri yok paranoyaklar...
Aynısını uzun boylu erkekte yapabilir
Ya kes sesini uzun boylu erkekleri savunma onlardan bir halt olmaz ve boyun kacki ona göre yorum yapayim
E niye suç degilse sevmiyorsunuz
Cevap
2Cevap
İtici buldukları için dir ama bu sorun olmaması lazım seviyosan
Ya niye itici bulsunlae
Topuk lu ayak kabı giyiliyorya onda olabilir bide şu aşko kuş ko kızlar peksever öyle uzun boy bence aşk boya tipe bakmaz analamadın anda kime niye aşık oldunu anlayamasın oyuzden boy takıtısı olan onar aşk armayan yani ego kendini gösterme hava atama kendi boyuna bakmadan yanım daki ne bakın boyu 1.90 ben tavladım edası sallak lar yani takar itici bulur lar takma abi boya
işte tüm bunlar toplum baskısı ve fiziksel olarak alakası yok.
Kısa boylu erkekler uzun boylu kizlarin denginin asagisindadır.
Niye? Toplum baskısı yüzünden mi?
Utanıyor musun kısa boylu ekeklerden?
Niye utanayim kendisi utansın. Toplum baskisiyla alakasi yok. Cinsel secilimle alakasi var.
Peki o zaman söyle bakalım niye itici buluyorsun
Yazdık ya yukarda. Dön oku tekrar
Gayet doğal yanına yakışmalı
Senin gibi yobazlar yüzünden dünya bu halde
1.80 kısa mı fkjefjefje
Sana ne lan çakma erkek
oyyy hojam çok kritik laf
Ayrıca ne itici basmışsın. Sana bir basarım. Toplum baskısı cevap. Yobaz akılsız düşüncediz toplum yüzünden
knk kısa boylular banada itici geliyor yalan mı diyeyim
kızlara daha itici gelir heralde
Penisi, zekası, kişiliği büyük olan kişiler size herzaman itici gelir
lan jdkjejfej olum ben ne biliyim senin ç*künü zekanı dışardan görünüşe göre konuşuyoruz fjkefjefje
Ondan da senden öndeyim. Ses tonu yüz karizması giyim kuşam
Giyim kuşam kısmı olmadı. Birde ses tonu. Ama yüz karizması olarak öndeyim
önde ol kadişim ne güzeli işte fjefjkef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?