• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Aşık olmakla sevmek arasındaki farkı belirtir misiniz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Aşık olmakla sevmek arasındaki farkı belirtir misiniz?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.

    Aşık olmak, bir kişinin dikkatini çeken anlık bir coşkudur. Sevmek, bir kişiyi derinlemesine anlamak, kabul etmek ve desteklemek için sürekli bir çaba gerektirir. Aşık olmak, kısa süreli bir duygusal patlamadır; sevmek ise uzun vadeli bir bağlılık ve ortak bir gelecek hayali kurmaktır.

    Aşık olmak romantizmin çiçeğidir, ancak sevmek onun kökleridir. Aşık olmak bizi havada uçururken, sevmek bizi güçlü kılar ve hayatımıza anlam katar. Aşık olmak anlık bir coşkudur, ancak sevmek bir ömür boyu süren bir bağlılıktır

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • darkone
    darkone Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 41%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kızların yorumları daha gerçekçi olmuş...
    Aşkı sormuşsun azıcık başlardan başlıcam
    İlk görüşte aşk (bunu pas geçiyorum) bunu bir sonraki sınıfta tartışırız


    • Hoşlanma elektrik vs bu ilk adım
    • İkinci adım sevmek


    Adımların arasını açabiliriz yorucu olur gerek yok


    Ailemizi arkadaşlarımızı eşyalarımızı bir çok şeyi sevebiliriz...

    • Ama bir tek kişiye aşık olabiliriz.
    • (Eşya ve ya daha farklı varlıkları katmıyoruz)
    • 1. Hoşlanma elektrik (biraz görsellik ilgi vs
    • 2. Tutku bağlılık vs (biraz vakit geçirdik her şey yolunda
    • 3. Sevmek bağımlı hale gelmek ( çok güzel vakitler geçirdik her şey güzel


    Tartışmalar var halloluyor geziyoruz paylaşıyoruz vaktimizi ortak kullandık emek var ) bu bile çok güzel.[ (birden fazla yaşanılabilir)( ( ve bir çok kişinin 2 defa 3 defa aşık oldum demesi bu yüzden)]

    • 4. Aşk bu yüce bir duygu (her ne kadar günlük hayatta ağızlara sakız olsada o durum tutku hoşlanma elektrik kavramıyla karıştırılıyor)


    Aşka herkes ulaşıyor mu? Bu çok ayrı tartışmaya açıktır. Belkide sevip kavuşamamadır.
    Ancak bir birliktelik içersindeyse ömürlerini birlikte geçiren geçirebilen halen her türlü şarta rağmen birlikte olan kişiler için bunu söyleyebiliriz...
    Son nefesinize kadar birlikte olabiliyorsanız aşktır
    Aşık olduğunuzu düşünüyorsanız ve sonrasında bir başkasıylada aynı hisleri yaşıyorsanız o aşk değil ayrılık acısıdır. O konu net

    1
    0 Yorumla
  • Aloha75
    Aloha75 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 35%
    +1 yıl

    Sevgi Zamanla Oluşan Bilinçli Bir Olgudur, Lakin Aşk Bilinçsiz Bir Oluşumdur.

    Bir insanı Sevmen Yıllar Alabilir Zira Bilincinin ve Mantığının İkna Olması Gerekmektedir.

    Ama Aşkta Genelde 7 Saniye Yeterlidir. Aşkta Karar Mekanizmaları Pek İşe Yaramamaktadır. Zira Aşk Kalp veya Beyin Değil. Ruhla Alakalıdır. ( Bence )

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aşk kör eder insanı. Heyecandır, hevestir. Hata da yaptırır. Aşk evlilikleri de genelde hayal kırıklığıdır. Çünkü aşığım der kötü yönlerini görmezsin. Düşünmezsin. Mantık devredışıdır. Aşık olup evlenince genelde hayal kırıklıkları başlar sonra kavgalar. Aşk biterken aslında uyumsuz olduğunun farkına varabilir insan. Tabi hal böyle olunca saygı da biter. Sonrası mutsuzluk. Ama sevgi öyle değildir. Yüreğinle seversin, iyiyi, güzeli seversin. Güzel bir yüreği seversin. Seviyorsan uyumlusundur da. Gönül gözünle bakabilmişsindir. Yanlışını da doğrusunu da görebilirsin. Olduğu gibi kabul edersin. Hayal kırıklığı da daha az olur. Saygıyı ve sevgiyi korumak daha kolaydır.

    Bonus: aşk evliliğinde eğer şanslıysan ve doğru bir insana aşık olduysan aşk biterken yerini sevgiye bırakır. Ama aşk mutlaka biter. Ve doğru insan olup olmadığını da evlenmeden anlayamazsın. 😁

    1
    19 Yorumla
    • lanertek25
      lanertek25
      +1 yıl

      Gerçekten güzel anlatmışsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ve evlisin..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @lanertek25 teşekkür ederim

      @nalann hayır bekarım ama gözlemlerim ve analizlerime güvenirim. Ayrıca okuduğum klasik eserlerden de öğrendim bir şeyler. Ne de olsa tecrübe okumuş oluyorsun. 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Süper

      Yorumla
    • lanertek25
      lanertek25
      +1 yıl

      Vay be edebiyatçı misiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kitapları seviyor arkadaş..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @nalann teşekkür ederim 😇

      @lanertek edebiyatı çok severim özellikle Rus edebiyatını. Dostoyevski'den de insan psikolojisine dair çok şey öğrenmişimdir. Ki Nietzsche de "Kendisinden bir şeyler öğrendiğim tek psikolog Dostoyevski olmuştur." Der. Edebiyat deyip de Dostoyevski'den bahsetmeden geçemem, huyum kurusun. 😇

      Yorumla
    • lanertek25
      lanertek25
      +1 yıl

      Bune ya benim edebiyat öğretmenim gibisin ahahah valla aynı konuşma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @nalan başka hayatları okumayı seviyorum evet. Her şeyi kendim tecrübe edemem ki. Bazen okuyarak tecrübe edinmek de güzel. Ayrıca tadına bir varsa kitapları sevmeyecek insan tanımıyorum. Sevmemesi için kalpsiz olması gerekir ancak. 😇

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Edebiyat öğretmenini tanımak isterdim o halde 😂

      Yorumla
    • lanertek25
      lanertek25
      +1 yıl

      Lan kadındı o 😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neyse ki kalbim var 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @lanertek işte kitap okusaydın böyle bir cevap vermezdin. 😁 Cinsiyetini hiç düşünmemiştim. Yaşını da düşünmedim. Çünkü onu yazarken tek düşündüğüm bir edebiyat severle kitaplar ve yazarlar üzerine güzel bir muhabbet edebilme isteğiydi yalnızca.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @nalann kalpsiz değilsin ama kitapları tanımıyorsun😇

      Yorumla
    • lanertek25
      lanertek25
      +1 yıl

      Hee pardon valla özür dilerim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yoo sorun değil. Olur öyle yanlış anlaşılmalar. 😇

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Senden iyi daha iyi tanıyor olabilirim.. "kitapları

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @nalan belki de... 😇

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ☺️☺️

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

23

Cevap

  • Elendil77
    Elendil77 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Aşk, Leyla ile Mecnundan: Ahaliye yemek verilir, tası tabağı kapan yemek verilen yere gider. Bi de bakarlar ki çorbayla Leyla ilgileniyor. Kalabalıktaki birkaç kişi gidin mecnuna haber edinde leylayı görsün garib. Tası kapan Mecnun sıra girer. Adım adım yaklaşırken Leylaya yüreğinin yangını coşarda coşar. Derken sıra Mecnuna gelir. Şöyle bir Mecnuna bakan Leyla yüzü gözü yerde olan Mecnunun önce tasına sonra kafasına kepçeyi geçirir. Mecnun geri çekilirken canım aşık, aptal aşık sana bi tas çorbayı çok gördü sana diye dalga geçerler. Başını kaldıran Mecnunun mutluluktan uçtu uçacak sebebini soranlarda şöyleder. Bu gün herkes çorbasını aldı, ben hariç çünkü siz hepiniz birsiniz onun gözünde oysa ben farklıyım. Beni sizden ayırdı. Ben farklıyım onun gözünde işte ondandır bu muradım der.

    1
    1 Yorumla
    • Elendil77
      Elendil77
      +1 yıl

      Ve şöyle devam eder,
      Olmasaydı bana meyli,
      vurur muydu kepçesini Leyli
      bana bakın bana oncanız arasında seçti de benim başımı yardı”. diyor. Anlayacağınız halk Mecnun’a kızayım derken Leyla’yı kötülemeye durmuş. Nankörlüğe bakın ki iki dakika önce elinden çorba alıp sevdikleri kimseyi, zahirine aldandıkları bir hadise yüzünden, hemen yerin dibine sokuyorlar. Belki diyeceksin Leyla’nın yaptığı iş nedir, ne diye herkesin içinde Mecnun’u rezil ediyor? Vuran da memnun vurulan da deyip daha da uzatmayayım

      Yorumla
  • TraPol
    TraPol Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Asik olduğun zaman onu düşündüğünde bile karnına minik ağrılar girer. (kelebek)

    Aşık olduğunda ona sarıldığında kollarındaki güç yetmez. Onunla bir bütün olmak istersin.

    Sevmek ise saygı duyarsın varlığı ile mutlu olursun. Takdir edersin. Sevmek mantıklıdır. Asik olduğunda mantık olmaz kör olursun. Ask geçer sevgi kalır.

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vay bee

      Yorumla
    • TraPol
      TraPol
      +1 yıl

      Tabii ya. 3 kere aşık oldum. Çok kere sevdim 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ooooooooo şaşırtıcı

      Yorumla
  • İslamkrgz
    İslamkrgz Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben şimdi Metin yazmıyım. Kısa keseyim. Sevmek , kalbin akla diz çökmesidir. Yani ne kadar sevsen de mantık daima olur.
    Aşk ise , kalbin aklını duymamasıdır. Yani artık kalbin aklını yönetir. Bu durum ise mantığının köleleşmesidir. Arasındaki fark ise birinde yönetirsin kendini , diğerin de yönetilirsin.

    2
    0 Yorumla
  • geregikadarcentilmen
    geregikadarcentilmen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Çikolatayı tadı güzel olduğu için yersin. Bu aşktır.
    Eti sağlıklı ve tadı güzel olduğu için yersin. Bu sevgidir.
    Sağlıklı besinleri yararli olduğu için yersin ve çıkar sağlarsın. Bu ise evliliktir.

    2
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Etkileyici 👌

      Yorumla
    • geregikadarcentilmen
      geregikadarcentilmen
      +1 yıl

      Bir kadını istediğim zaman ve her şekilde etkilerim. Çünkü ben rasputinim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😅😅 sanırım sadece çikolata tercih edenler için geçerli bu söylem

      Yorumla
    • geregikadarcentilmen
      geregikadarcentilmen
      +1 yıl

      Hem çikolata gibi atraksiyonlu ve heyecanlı Hem et gibi sağlıklı uzun boylu ve kaslı. Hemde sağlıklı besinler gibi benim olan ve olmayan kızları mutlu edebiliyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlıyorum

      Yorumla
    • geregikadarcentilmen
      geregikadarcentilmen
      +1 yıl

      Kiskanmana gerek yok bence. Ama şanslı bir kız olursan seni de mutlu ederim ama ömürlük değil kısa vadeli aşk.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ben almıyım

      Yorumla
    • geregikadarcentilmen
      geregikadarcentilmen
      +1 yıl

      Sana bir şey sattigim yok. Şansın olsa alırdın zaten :) ben sana şans vermiyorum hadi bakalım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😄😄👋👋

      Yorumla
    • geregikadarcentilmen
      geregikadarcentilmen
      +1 yıl

      Sinir etme beni bak senin şu anda bana yürümen gerekiyordu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yorum için teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • geregikadarcentilmen
      geregikadarcentilmen
      +1 yıl

      Rica ederim balım kendine iyi bak kuşko aşko kanka

      Yorumla
    • geregikadarcentilmen
      geregikadarcentilmen
      +1 yıl

      Dargunum eminemlen etmem onunla kelam olsun bu ismailden bütün dostlara selam

      Yorumla
  • 1asosyal
    1asosyal Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sevgi genel aşk kişisel. İnsan ağacı kuşu böceği ineği akrabayı arkadaşı sever. Bunlar genel durum. Özel birine aşık olur onuda sever ama adı aşk olur.

    1
    0 Yorumla
  • Solmez0006
    Solmez0006 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşk = Hayattır, Mutluluktur, Özlemdir, Derttir, Acıdır, Zevktir, Sexstir ve Sevgidir. Gözü kördür.

    Sevgi inanmaktır, güvenmektir, hissetmektir ve teslim olmaktır.

    1
    0 Yorumla
  • Powermen
    Powermen Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    Aşk hedefine ulaşınca söner..
    Sevda nefesin bitene kadar devam eder...

    1
    19 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      wawwwww 👍

      Yorumla
    • Powermen
      Powermen
      +1 yıl

      Öyle değil mi aylarca yükselsin sevgin birlikte olunca zamanla o heyecan bitiyor ondan sonra zaten çoğu ayrılıyor...

      Sevin sevin sesini, karakterini, size davranışını, beraberken eğlendiğinizi, gözlerini, gülüşünü, fedakarlıklarını, çabasını...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyleeee

      Yorumla
    • Powermen
      Powermen
      +1 yıl

      Zaten kızlar bu yüzden bir ömür sevip yanında olacak adamı kaybediyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çelişkili oldu sanki

      Yorumla
    • Powermen
      Powermen
      +1 yıl

      Yani her şey iyiyken aşık olmayı bekleyenler diyim çok yoğun sevgi... O yüzden istemiyorlar seven erkeği illa ben aşık olayım düşüncesi var mantık lazım ama ilişkide baya, sevgi zaten zamanla çoğalan bir şey karşılıklı iyi anlaştıktan sonra aşka gider

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen aşk istemiyorsun galiba

      Yorumla
    • Powermen
      Powermen
      +1 yıl

      Aşksız da yürüyor ilişki ya 😂 karşılıklı Sevgi sadakat uyum olsun da... Aşık oluruz zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mantıklı

      Yorumla
    • Powermen
      Powermen
      +1 yıl

      Mantık lazım zaten kızçe bu işte bir ömür geçirecen yani beynini kullan bir zahmet... Şahsen istediğim gibi biri gelse sevse istediklerime uysa genel konularda yüzde 70 uyalım isterim yani zamanla sevgi oluşur onun davranışları ikimizin enerjisiyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadınlar zaten beynini kullanıyordur diye tahmin ediyorum daa erkekler organlarına yenik düşüyor o durum iç açıcı değil

      Yorumla
    • Powermen
      Powermen
      +1 yıl

      Kullanamayan çok kadın var ama o nasıl olacak 🤓 sorulara baksana erkek başka şey istiyor kız da evlenmeyi düşünüyom diyor 🤦🏻‍♂️ neyse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      beynim error vermeden uyumam gerekiyor

      Yorumla
    • Powermen
      Powermen
      +1 yıl

      😂😂😂 mantığı kaldıramadı bünye uyu uyu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Karşında hiç aşık olmamış birisi var tekrar düşün 😅

      Yorumla
    • Powermen
      Powermen
      +1 yıl

      Kalpsiz senii🤪

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      güzel severim ama 😉

      Yorumla
    • Powermen
      Powermen
      +1 yıl

      Biz de güzel severiz de sevilmeyiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      herkes bir gün layığına kavuşur

      Yorumla
  • Sormalarageldik
    Sormalarageldik Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı.

    Aşk koşulsuz şartsız teslimiyet demek bence sevgi öyle değil sevginin içine mantık karışıyor biraz 😂

    2
    0 Yorumla
  • Diyarbakıırlı_21
    Diyarbakıırlı_21 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevmek gelip geçici herhan herkesi sevebilir siniz..

    Ama aşk olmak birine aşık olursak 2 kişiye biraz zor aşk oluruz...

    1
    0 Yorumla
  • Kanchenjunga
    Kanchenjunga Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 714 cevap paylaştı.

    benim gözüm de aşık olmak;
    hiç kusurunu görmemek,
    her haliyle güzel bulmak,
    gözünün ondan başkasını görmemesi,
    sürekli onu düşünmek ve en önemlisi eksik tarafın kalmadığını düşünmek...
    Sevmek;
    herkesi sevebilirsin :D

    1
    0 Yorumla
  • Lemean
    Lemean Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Aşk sözlükte aşırı sevmek olarak geçiyor. Biz halk arasında yanlış kullanıyoruz..

    2
    0 Yorumla
  • madina1
    madina1 Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşık olduğunda bitince unutamıyorsun. Sevgi ise yerine çoğu kişinin geçebileceği bir şey

    2
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    Bance aşık olmak çok sevmek.. duygularını mantığının bile önüne koymak

    1
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Birinde aklın başındadır, diğerinde değildir.

    1
    0 Yorumla
  • mythh
    mythh Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    İnsanlarda gördüğümüz üzere aşk o kişiye seni mahfetme yetkisi vermekten fazlası değil

    1
    0 Yorumla
  • söylenmedihiçç
    söylenmedihiçç Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kısaca şu, aklını kullanabiliyorsan seviyorsundur kullanamıyorsan aşıksındır.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aşık olursan kör olursun bir sey gormezsin zor bırakırsın sevmek zamanla biter cokta etkilemez

    2
    0 Yorumla
  • GeceAsiMavi
    GeceAsiMavi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl

    Seven sağlıklı davranır aşık olan genelde esseklesir

    0
    0 Yorumla
  • merağımıgider
    merağımıgider Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 64%
    +1 yıl

    Aşık olursan aklın hep ondadır ama seversen bir aklın ve canın ondadır

    0
    0 Yorumla
  • entıni
    entıni Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 861 cevap paylaştı.

    aşk sevginin en üst halidir

    2
    0 Yorumla
  • Serkan_87
    Serkan_87 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 72%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    İkiside bi işe yaradığı yok

    1
    0 Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    aşk o ilk heyecan ve tutkudan başka bir şey değil.

    1
    0 Yorumla
  • TheCursedCake_
    TheCursedCake_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Bir fark yoktur bence

    0
    0 Yorumla
  • Vemmu
    Vemmu Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Sevgi daha seviywlidir, aşk sınırsızdır

    1
    0 Yorumla
  • Taçsızツprenses
    Taçsızツprenses Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Sevmek zor iş be usta

    2
    0 Yorumla
  • Nes2mvarhayatt4
    Nes2mvarhayatt4 Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 95%
    +1 yıl

    Hoslanmak ask olmus

    1
    0 Yorumla
  • Espiben1
    Espiben1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Aşk biter sevgi bitmiyor

    1
    0 Yorumla
  • Я-Вала
    Я-Вала Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevmek aşkın bebeği

    1
    2 Yorumla
    • darkone
      darkone
      +1 yıl

      Açarmısın 😅kafa çok dolu anlamadı ben

      Yorumla
    • Я-Вала
      Я-Вала
      +1 yıl

      @darkone sevmek küçüktür aşk

      Yorumla
  • Bakbusonperde
    Bakbusonperde Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Aşk geçer ama sevgi baki kalır

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aşık olmakla sevmek arasındaki farkı belirtir misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aşık olmak ile sevmek arasındaki fark nedir sence? 13 cevap verildi
Sizce aşık olmak ve sevdalanmak arasındaki fark ne? 3 cevap verildi
Sevmekle aşık olmak arasında fark var mıdır? varsa nedir? 4 cevap verildi
Aşık olmak ve sevmek arasındaki farkı nasıl tanımlarsınız? 20 cevap verildi
Aşık Olmakla Sevmek Arasındaki Fark? 6 cevap verildi
Aşık olmak ve sevmek arasında nasıl bir fark var? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨