Arkadaşımın flörtü bana yürüyor karşılık vermeli miyim?

1 hafta önce arkadaşımla buluştuk şehirdışından gelmişti buradaki flörtlerinden birinide buluşmaya çağırdı fakat çocuk ondan çok benle ilgiliydi. Buluşmadan sonra bana yazmaya başladı. Aslında bende onu beğendim hızlı kaynaştık fakat arkadaşımın flörtü diye mesafe koydum. Bugün arkadaşım kimseye duygum yok vs diye konuştu yinede karşılık vermem ayıp olur mu?

Arkadaşımın flörtü bana yürüyor karşılık vermeli miyim?
Arkadaşımın flörtü bana yürüyor karşılık vermeli miyim?
Cevapla