hoslanmistim ben
Benden 13 yaş büyük biriyle olur mu? nasil davranmaliyim böyle bir erkeğe karsi soguk biri biraz?
hoslanmistim ben
Kadınlara guvenmiyor ama saygılı biri çözemiyorum adami
Bir insanın yaşça kendinden daha büyük biriyle ilişki kurması, kültürel ve sosyal faktörlere göre kabul edilebilir olabilir ya da kabul görmeyebilir. Ancak, bu durumda ilişkinin sağlıklı ve dengeli olabilmesi için saygı ve dürüstlük esaslı bir yaklaşım benimsenmesi gerekmektedir.
Bu bağlamda, öncelikle bireysel tercihlerin ve hislerin itinayla sorgulanarak karar verilmesi önerilir. Eğer bu kişiyle birlikte olmayı düşünüyorsanız, dürüstlük ve açıklıkla iletişim kurmanız ve karşınızdaki kişinin deneyimlerine saygı duymanız hayati öneme sahiptir.
Bununla birlikte, yaşça kendinizden büyük biriyle ilişki kurmanın getireceği dinamikleri de dikkate almanız gerekmektedir. Karşınızdaki kişinin yaşça sizden büyük olması, hayat tecrübesi ve olgunluğa sahip olması nedeniyle, ilişkinin dengesi açısından bir avantaj sağlayabilir. Ancak bu durumda, karşınızdaki kişiyi etkilemek için bilinçli bir çaba göstermeniz gerekebilir.
Sonuç olarak, yaş farkı her ne kadar bir faktör olsa da, ilişkinin kalitesi ve başarısı, tutum ve davranışlarınıza bağlıdır. Pozitif bir tutum ve samimi bir yaklaşım, sağlıklı ve mutlu bir ilişkinin temelini oluşturabilir.
Cevap
14Cevap
Yakın ol, sıcak davran, ilgi göster, zekii, sexsi, arzulu ve onunla olmak istediğini hissettir.
Mantıklı geldi neyi sevdigini bilsem ben keşke yaşı da büyük çözemiyorum (
Yardım etmeyi seviyor bazen sikintin olunca sorabilirsin diyor (isle alakali)
Ordan olabilir bence birseyler
Dışarı da çıkıyoruz bazen gerçekten çözemiyorum mentalitesi farklı
Meslek ne?
Bilgisayar mühendisliği diyelim kisaca
Finans mı?
Birçok alanda tecrübesi var aslinda
Ama konuyla alakası yok :)
Stajermisin?
Hayır sadece tanıdığım biri
Ufalda cebime gir istersen, pedofilinin anlamını bile bilmeyecek kadar cahil olup boş yapma istersen
😐hoslanmistim ben ilk kez
13 yaş aşırı fazla kuzum ya seni kullanır dikkatli ol
Ben de onu kullanirim mesela
Olmaz mi
Olmaz aşko
Niye (
Yaş farkı çok yavrum
Biliyom da yani hoşlanıyorum her zaman olmuyor bu
Niye öyle dedinki (
Yaş farkı çok diye kuzum ne bilim
Yaş fazla olunca aklına ilk gelen şey “kullanmak” di mi? Bu adam kendi yaşıtların gibi hayata lay lay lom bakmaz, seni gerçekten sevdiğine ve değer verdiğine inanıyorsan yine de bu adamla devam etmez di mi? Çünkü yaşıtların kullanmaz o senden 13 yaş büyük olduğu için kesin seni kullanır @TeomanŞarkısı
@Erspartac ya senin derdin ne kendine evlatlık aramak mı pedofilimisin bir git ya
13 yaş. Dağlar kadar görüş farkı ve güvensizlik. Bence hiç girme bu toplara
Şöyle bir şey var herkese karşı böyle hisetmiyorum ben
Adam için olurda senden daha tecrübeli olduğu için güvenmemesi için normal
Benim turkce daha iyi ya bisey anlamadim
Adam için hava hoş sen çıtırsın ona göre fazlasın. Adamın ağır takılmasıda normal çünkü senden büyük çokça kadın tanıdı ve neler olabileceğini gördüğü için güvenmemesi normal. Bu yaş farkıyl nasıl tanıştınız siz?
Flört/sevgili değiliz zaten
3 senedir tanıyorum ama muhabbet falan yoktu şu an var
Senin açından gidişat o yönde ama. 3 yıldır dikkatini çekmeyipde son zamamda neden ilgini çekti bu adam
Hayır öyle değil etkileniyordum ama hoslanti yoktu şu an var
Nedeni de iletişim yani başka ne olabilir zaten)
Etkilenmek, hoşlantı? Bunlar hep aynı şeyler bence. Bak bir tane influencer şey demişti şimdiye kadar tüm sevgililerim ilk gördüğümde dikkatimi çekmişti. Sonradan tanıdıkça sevdim aşık oldum gibi bir şey olmadı hiç. Düşününce gayet mantıklı. İlk bakışta dikkat çekmeyen sonradanda zor dikkatini çekiyor insanın
Etkilenmek sadece görünüş olarakti konuştukça kendisi de ilgimi çekti bunu demek istemistim
Sen olgunmu seviyorsun? Genelde genç kozlar ilk başta yaşça büyük erkek sevmezler
Hayır öyle denk geldi sadece ergen sevmiyorum
Senin bu adamla nihai amacın evlilikmi olurdu yoksa sevgililikde yeterli diye düşünmüşmüydün?
Hayır ne evliliği sevgililik olur sadece
O zaman takılabilirsin. Niye geri çekiliyorsunki. Adamın itiraz edeceğini sanmam. Seve seve atlar sana
Adama nasıl yaklasmaliyim bunu bilmiyorum biraz daha denicem olmazsa artık yapacak bir şey yok
Kim bu adam hocan falanmı?
Yok 3 sene önce tanistik ilk bir yerde çalışıyordu o zamanlar öyle tanistik
Sevebileceği dikkatini çekebilcek şeyler giyin yanına giderken ve yakın davran. Veya sosyal medya wp tarzı yerlerden yazışabilirsn. Yazışarak daha kolay açılabilir sende o da. Hala daha sana bakmıyorsa yapıcak bişey yok.
Olgun ve tecrübeli erkek seviyorsun demek ki :)
Hayır öyle denk geldi sadece
Olgun ve iri erkek sever misin peki?
🤦🏻♀️🤦🏻♀️
kızların büyük erkek fantezisini çözmüş değilim
sen 19 yaşındasın o 34 yaşında oha ya
33
yanlış anlama ama neden yaşıtların değilde büyük adamları seçersiniz merak ediyorum anlamak istiyorumda
Ergenler çünkü bayiyolar
anladım peki
Sen ikizler burcu değilsen ben de bisey bilmiyorum
Ikizlerim hsjsjjs
Ooo ne zamandır görünmğyodun aşko nerlerdesin :)
Seni sormali)
Olur tabi ki neden olmasın
Karsısında halay çek
Gonuller isterse yasin bo onemi yok
Sevgilimle 11 yş var aramızda sorun yok
Ben napabilirim böyle birine karşı nasıl yurucem yani kisaca
Hoca ilgisini çekmelisin
Hoca ne ya?
Hocam diyecektim:)
Hmm anladım
Kadinsiligini kullan diyorsun yani
Bu yeterli mi ki
En büyük yöntem çünkü benimki öyle yapmıştı
Yani güven sorunu var adamın herkese yurumuyor burdan yuruyemem ben simdi çokta yarı yolda kalır taktigim (
Konuşalım mı biraz
Zaman kaybı
Neden
Yatakta nasıl doyururdu seni var ya
ayrıl gitsin
Sevgili değiliz zaten adım atmak istiyorum ben ona karsi
anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?