Erkekler için bu isteklere anlayış zor mu?

ben başörtülü değilim ama biraz muhafazakarım. sadece ileride eşim bana dokunsun istiyorum , sadece bir kişinin dokunabildiği bir kadın olmak istiyorum. Sonuçta sevgilinin eşin olacağının bir garantisi yok ve gelecekte onlar anı olarak hatırlanacak. Ben isim koyma falan da acele etmek istemiyorum. İnsanlara yavaş alışan ve yavaş ısınan biriyim.

Ama erkekler istiyorki 1 aydır 2 aydır konuşuyoruz yeter hemen sevgili olalım , elini tutayım öpeyim sürekli sarmaş dolaş gezelim istiyorlar. gerçekten sevmek ve sevdiğinle evlenmeyi hayal etmek, onu helalin gibi görmek zor mu , yani bunu istemek çok mu fazla?

Erkekler için bu isteklere anlayış zor mu?
Cevapla