Senin olmak istiyorum bu gece diyen bi kıza karşı ne düşünürdünüz?

Ben platonik sevdiğim ve bana cevap vermeyen birine artık böyle yazmıştım 2 defa, cevap verir belki diye, vermemişti yine cevap, 1 ay sonra gece 3 te aramış ya bunun için ya da yanlışıkla aramışda olabilir 2 defa, wp engelini de kaldırmamış mesaj da atmamış, bidaha da bişy yapmadı zaten
Senin olmak istiyorum bu gece diyen bi kıza karşı ne düşünürdünüz?
Cevapla