Bir erkeğin sevgilisi olmaması kendi beceriksizliği mi yoksa nasibi olmadığı için mi?

mesela ben çok psikoloğa gittim özgüvenim artsın diye ama ne kadar çabalasamda artmadı. Ve sanki bu yüzden dolayı sevgilim olmuyo gibi hissediyorum

Bir erkeğin sevgilisi olmaması kendi beceriksizliği mi yoksa nasibi olmadığı için mi?
Cevapla