Karşı cinste aradığım özellikler nezaket, zeka, saygı. Bir ilişki için yeterli mi?

Bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı teklif edenler, konuşmak isteyenler oldu lakin o zamanlar pek düşünmüyordum. Şu aralar düşünüyorum da dış görünüş önemli değil bence. Çünkü Allah herkesi en güzel haliyle yaratmış. Karşı cinste aradığım özelliklerin tip olmaması bazı arkadaşlarımı şaşırtıyor. Zeka, kibarlık, nahiflik, zeka varken dış görünüşe bakmayı doğru bulmuyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz?

Karşı cinste aradığım özellikler nezaket, zeka, saygı. Bir ilişki için yeterli mi?
Cevapla