Haksız mıyım ya? Gerçekten artık sinirlerim bozuluyor?

Arkadaşlar merhaba, ben hamileyim. Ve annemle bu süreçte sıkıntılar yaşıyorum. Şöyle ki annem ev aletlerinin bazılarını (tencere, tava) kullanırken pek dikkat etmez metal kaşık kullanır bu yüzden tencereler tavalar hep çiziktir. Çizik tencere tavalarda yemek yemek sağlığa zararlı, üstelik hamile olduğum için ekstra dikkat ediyorum. Annemi de uyardım hamileyim lütfen bu çizilmiş olanlarda yemek yapma diye. Hatta kendisine tava da hediye etmiştim. Neyse, güya dikkat ediyordu. En son bugün yine çizik bir tencerede bir şeyler yapmış deliye döndüm. Anne dedim kaç defa uyardım ama neden dikkat etmiyorsun? Yok anlamıyorum neden dikkat etmediğini. O yemeği yemek istemiyorum kendimi geçtim hamileyim gerçekten tedirgin oluyorum. Ama yemezsem de kalbi kırılacak. Off napsam sizce?

Haksız mıyım ya? Gerçekten artık sinirlerim bozuluyor?
Cevapla