hanımlar bence kriterlerinizi tekrar gözden geçiriniz. taş devri avlanan erkek modelini genlerinizden atın, nazık. zeki, bu kriterleri önde tutunuz

hanımlar bence kriterlerinizi tekrar gözden geçiriniz. taş devri avlanan erkek modelini genlerinizden atın, nazık. zeki, bu kriterleri önde tutunuz

Çünkü türk kızları ne istediğini bilmiyor yani türk kızı acı çekmeyi şiddeti seviyor çünkü erkeklere köle olmak onları mutlu ediyor. yani ne zaman görsem ilk kriterleri uzun boy güçlü olsun maço olsun.. karakter olsun diyen yok çünkü bu yüzden de hep şiddet görüyorlar
Hayır.. kadınlar güçlü olsun ama kalıbının adamı olsun ister.. kadınlar güçlü kollarıyla o kavanozun kapağını açmasını ister.. sağnak yağışlardan.. dinmeyen kışlardan limanına sığınmak ister.. kadın mangal yürekli bir adam ister.. o adamın gözlerinde dinlenmek ister..
Sevgilim kaslı değil, zengin değil, tip olarak kızların genelde bakıp aşık olacağı biri değil ama onu sevdim. Ve gel gör ki benden soğumuş havalarında.
soğumamıştır. bazen hisler yanıltır
Soğuk davranıyor
kendisini kırmış olamazmısın
Bi ara evet fazla trip atıyordum ondan sonra aramız açıldı. Sonra devam ettik. Son günlerde 2-3 günde yazıyor. En son da bi de şey çıktı. Neymiş ailesel problemleri varmış. Morali bozukmuş ve konuşmak istemiyor
iyi günde sevmek ve sevilmek kolay, önemli olan böyle günlerde sevmek ve sevilmek, iş başa düştü yani sana harekete geç
Harekete geçtim zaten 2 gün üst üste sordum aradım ama ne dersem soğuk davranıyor bi şey yazıyorum beğeniyor. Arıyorum uyuyordum uyucam diyor.
3 gün konuşmadık dün mesaj attım.
Gece kadınlar günümü kutlamış sadece. Sabah teşekkür ettim. Görüldü atmış
sonuçta kadınlar gününü unutmamış, mesaj atmış, kırmışsın oda naza çekmiş.
Kırmadım ki en son o beni kırmıştı.
Kutlama mesajı da şöyle...
İsmim..
8 martını kutluyorum! En değerli kadınlardan biri de sensin🌹
sanırım teferuatlara çok takılan birisiniz
Neden?
Değerli kadınlardan biri arkadaşa da atılacak mesaj.
Ayrıca isteyerek kutlamadı. Ben ona mesaj attım nasılsın diye soracaktım sanırım sormayayım diye attı
"sanırım " yazmışsın... hiç yanılmış olabileceğini düşündünmü
Peki yanıldım diyelim.
Bugün neden görüldü de bıraktı insan bi nasılsın der.
Bi de morali bozukken ona yanındayım diyorum ama o resmen beni itiyor
bazen olmuyor diyemiyor, bende çok sevdiğim halde diyemediğim zamanlar çok oldu. kırgınlıklar öne çıkıyor, insanın içinden gelmiyor... bence onu biraz yanlız bırak, kendine gelsin, sonra dönüş yapacaktır size mutlaka
Kendine bıraktım zaten ilk iki gün sordum ettim resmen konuşmak istemedi. 3 gün yazmadım aramadım. Dün yazayım deidm ama aynı modda. Napıyım? Ne kadar yalnız bırakayım? Nereye kadar bekleyeyim hiç bilmiyorum
erkekler çocuk gibidir, sende öylece yaklaşmayı dene
Modumda değilim diyor.🤷🏻♀️ Ne yapsam yok.
sadece bekle
Ne kadar yazmazsa haftalarca mı
hem kendi hemde onun sabrını test ediyorsun güzel bir şey
Cevap
2Cevap
Güçlü , romantik, düşünceli, bilgili ve merhametli bir erkek olmak çok zor olmasa gerek başkan
haklısın. ama kadınlarda bu yöndeki beylere yönelmeleri gerekiyorki diğerleride kendine çeki düzen versin. adam işsiz güçsüz dolaşıyor, cebindeki parayıda kas yapmaya harcıyor
Paraya gönül veren kadınlar şiddete maruz kalıyorlar her zaman. önemli olan para değil karakter sahibi olmak
bende o yüzden kaslı erkeklerden korkuyorum
Ne istediklerini bilmiyo çoğu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?