Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 518 cevap paylaştı. Sadece bir defa oldu ve 3 günlüğüne oldu :) Kız arkadaşımla küstük ama ayrılmamıştık. O sırada önceden tanıştığım başka biriyle 3 gün üstüste görüştük ve 3. gün çıkmaya başladık. Çok hızlı oldu yani anlayamadım. Sonra durumdan rahatsız oldum ve yeni çıkmaya başladığım kıza durumu anlatıp ayrılmak istediğimi söyledim. Çünkü kalbim hala küs olduğum arkadaşımdaydı ve içime sinmedi durum. 3 günlüğüne de olsa yaşadım böyle bir şey.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır aynı anda hiç bir zaman birden çok flörtüm olmadı ve bundan sonra da olmaz. çünkü benim kalbim bir kişilik sadece yani başka kimse için yer olmaz sevdiğim ve aşık olduğum kadına bakarım sadece. bu yüzden de biri ile zaten flört ediyorsak bunu söyleriz adını koyarız yani biz flört ediyoruz diye. bu yüzden başkaları ile konuşmayız hiç bir şekilde. bu yüzden de aynı anda yaşamam ve yaşamak da istemem ben hiç bir şekilde bazı insanların kalbi ve gönlü o kadar geniş oluyor ki aynı anda bir kaç kişi ile görüşebiliyorlar hepsine de seni seviyorum ya da bu şekilde cilveli mesajlar atabiliyorlar. ama bu bana yanlış geliyor tabi ki de herkesin kendi kararıdır.
20 Yorumla
+1 yılÜniversiteye yeni başladığımda aynı anda 24 kızla çıktım. Hatta hepsi birbirini biliyordu. Sevgilim var dememe rağmen beni tanı onu bırakırsın diyorlardı ve aralarında garip bir rekabet vardı. Beni etkilemek için kek yapan mı dersin yemek yapan mı neler neler
10 Yorumla
+1 yılÇok şükür o karakterde bir insan olmadım hiç bir zaman.. Sevdim mi tam severim.. Sevdiğim adamdan başkasını da gözüm görmez.. Sanki dünyada sadece ikimiz varmış misali..
22 Yorumla- +1 yıl
O zaman oyşşş 😅
- +1 yıl
😄😄
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
54Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu sadece karaktersiz insanların işidir, ben yapmam. Yapanı da desteklemem, midem kaldırmaz bir kere.
30 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılYok bana ters işler, sevdim mi deli gibi seviyorum.
40 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Yok daha neler yapmadım yapmam ama yapan vardır elbet
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Birini buldukta ikincisi kaldı 😌
110 Yorumla- +1 yıl
Nerde kaldı? 😅
- +1 yıl
Aaa o sen miydin :D bir sövüyordu bir kızıyordu arkandan
- +1 yıl
Söz dinlemedi demek 😒
- +1 yıl
Hep bi atar bi gider :D
- +1 yıl
Sus be djdksk
Maşallah kimse yapmamış. O zaman ben bu oyunu bozarım. Aynı anda 3/4 kişi ile flörtlestigim oldu. Fakat artık yaşlandım.
32 Yorumla- +1 yıl
Hıhım bitiyorum iyi insan rollerine bazılarının :D
- +1 yıl
Netlik her kazandırır
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılFört edilen kişiyle yakın arkadaşlık kuruluyor, cilvelişiyorsun falan filan.
Bir adım ötesi sevgililik.
Ben bunları aynı anda iki kişiyle yaşayamam ya.
Düşünsene 3 kişi ile aynı anda flörtleştiğimi.
Resmen 3 kişi ile fingirdiyor olurum o zaman.
Yok kız bunlar bana ters.😅22 Yorumla- +1 yıl
Bana da ters. Deneyeyim mi bir 😅
- +1 yıl
Önce birini dene bitir sonra diğerini...🙄
🤣🤣🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yıl20'li yaşlardaydım ve iki amca kızı ve en yakın arkadaşı yani üç kadın ile beraber gül gibi geçinip gittik (birbirlerinden habersiz) ama yakalandık elbette hepsi şu kırmızı ibola çakmağımın yüzünden
birbirlerine sevgililerini anlatma kararı vermişler :) ve hepsi kırmızı ibola çakmaktan bahsedince gel bakalım Hakan :(
ama o son olmuştu :D
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBunu sevmiyorum hatta tiksiniyorum. Birden fazla kişinin gözlerine aynı zaman sürecinde içtenlikle bakmam mümkün değil.
20 Yorumla
+1 yılYok hiç yapmadım bunu. Bir insanı tanımaya çalışırken bir başka insanı da tanımaya çalışan insanların enerjisine, gücüne ve zekâsına helal olsun (!) 😂
25 Yorumla- +1 yıl
Deneyeyim bir diyorum djsks :D
- +1 yıl
Hepsi de aşık olur hangisiyle uğraşacaksın 😂
- +1 yıl
Ay duuur bu şey, benim hakkımdaki meşhur tezi doğrular “herkes ona aşık olsun istiyooo” ağlaaaa jskdsksk
- +1 yıl
Ahahaha delisin 😂
- +1 yıl
Bana bilmediğim bir şey söyle Bebeğim 🫠🌸
+1 yılgeçmişte oldu şimdi dürüst olmak gerekirse:) ama gençtim o zamanlar tecrübesizdim hep ondan
20 YorumlaHayır olmadı olmaz da böyle bir karaktersizlik yapmam
20 Yorumla
+1 yılEskiden pandeminin ilk zamanlarında olmuştu. Çok yorucuydu.
24 Yorumla- +1 yıl
Hahahaha yorucu muydu? Tam olarak nesi yorucu acaba
- +1 yıl
😃 Biri Fransız biri İranlı biri Çinli bir diğeri de israilliydi. Fransız için Fransızca translate Çinli için Çince translate. İşin gücün içinde laf yetiştiriyordum yorucuydu. Sadece amacım geyik olsun diye farklı kültürlerle iletişime geçmekti sohbetim. Daha fazlası için hedefim yoktu.
Sohbetlerden çıkarımım ise çinlisi kendisini değersiz görüyordu, Fransız ülkesindeki ekonomiden yakınıyordu borç isteyecek gibiydi, iranlısı bir an önce Antalya’ya kendini atmanın derdindeydi, israilliyi çözemedim tuhaftı. Bence yazdım maşallah 🧿 - +1 yıl
Bravo :D uzun zamandır böyle bir bence okumamıştım
- +1 yıl
😄
+1 yılBeceremem ki ben kesin isimleri karıştırırım 😄
12 Yorumla- +1 yıl
Şimdi bu durum erkekler için çok basit ve kolay. Gerçekten kendi arkadaşlarımdan biliyorum. Ama biz kadınlar için zor. Daha aklımızdakini söküp atamıyoruz üff
- +1 yıl
Kesinlikle öyle.
+1 yılBen o işi beceremem uğraşamam , sıkılırım , bi flört bile fazla gelir sıkıntıya gelemem ben bunalırım.. şimdiden sıkıldım bile 🤨 ona yazacağım şeyi diğerine yazarım işin içinden çıkamam evladım
10 Yorumla
+1 yılBu bir defa oldu. Onda da hızla iki şıktan birini seçtim. Yanlış şıkkı seçtim:/
18 Yorumla- +1 yıl
Doğru şıkkı seçmeyi öğretsinler bize 🥹
- +1 yıl
İki şıkta yanlıştı bacımsu:/
- +1 yıl
Doğru şık diye bir şey yohtur
- +1 yıl
Hahah benimle oynama :D
- +1 yıl
Oyun yok jdjd
- +1 yıl
Yanlış şıkkı seçtim dersen, doğrusu da vardır :D
- +1 yıl
Yanlışın yanlışını seçtim 😂
- +1 yıl
Şimdi oldu 😅
+1 yılHayır, çok şükür olmadı. Kendime yakıştıramadığım bir şey. Ayrıca bize ne yapılmamasını istiyorsak, karşıya da onu yapmamamız gerekiyor. Ne ekersek onu biçeriz😀
10 Yorumla
+1 yılhiç bir kadınla ilişkim olmadı, flört dahil
ben bir kere sevip ölene değin tek kalbe ait olmak istiyorum
aşkı ve kendimi kirletmeyeceğime dair sözüm var yani yapamam
10 YorumlaHiç olmadı. o. an. kim. varsa bitti Yeni birini dahil eden biri. oldum.. sürelerler çok. aralilkli tabisi :)
20 Yorumla
+1 yılBirincisi ben flörtün sevgilim vesaire gibi olmadığını tahmin ediyorum flört tanima görüşme aşamasıdır ama ona rağmen henüz öyle bir girişimim olmadı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılYok o kadar oyuncu değilim. Tek kişiye sadık kalıyorum. Beni hayatına alıncaya dek. Öyle daldan dala atlamak hiç huyum değil.
10 Yorumla
+1 yılHayır bana yanlış geliyor. Bir kişi olur anlaşamazsak görüşmeyiz biter o zaman başkasıyla flört ederim
10 Yorumla
+1 yılHayır olmadı
Kendime yaptığım bir saygısızlık olur.20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı.
+1 yılOldu hatta bir kaç kişi oldu. Flört etmek çok güzel ya :)
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılHey gidi günler, bir zamanlar tek rakibim türk hava yollarıydı...
10 Yorumla
+1 yılFlört çok kötü değil mi ya herkesle aynı anda konuşabiliyorsun
10 Yorumla
+1 yılO sırada flörtüm varsa eğer, var derim zaten başkasınada.
10 Yorumla
+1 yılO an flört ediyor olduğumuzu fark etmemişsem olmuş olabilir belki bilmiyorum
10 Yorumla
+1 yılBen yenş kuşakta swinger ılığı bile görüyorum :))
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Tanışıp wadece arkadaşlığın olduğu dyrum oluyor
10 Yorumla
+1 yılPek benlik değil.. en son yillar önce sadece biriyle flörtleştim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u +1 yılFlört etmeye çalışanlar oldu ama ben etmedim.:d tarz meselesi.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Aslaaaaaaa, aynı anda 2 flörtüm asla olmadı.
14 Yorumla- +1 yıl
Kesin öyledir
- +1 yıl
@lotus-patra Yemin edebilirim. Ama soruda flört demiş sevgili dememiş ki:)
Flört ne yaaaaaaaaa :) Ben flört etmem ki :)
- +1 yıl
Flört sevgililiğin bir adım öncesi.
Aslında ciddi bir konu ama herhes flört kelimesini istediği kılıfa sokuyor kaytarabilmek için.
Saçma sapan ilişki türü işte sen onlara uyma boş ver 😂
Sen yok dediysen yoktur olsa var dersin zaten 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılYok bir tuhaf oluyorum hepsi birbirine giriyor, karışıyor
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvet ettim. Flört bu adı üstünde. Sevgilim değil karım değil. Flört aşaması tanıma aşamasıdır.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Hayatımda biri varsa zaten ondan başkasını gözüm görmez ikinci bir kişi hayatımda olmaz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Oldu şimdi 1 Ne tahammülüm yok :))
13 Yorumla- +1 yıl
En azından dürüst cevap 😅
- +1 yıl
Yani gençlikte bence herkes yapmıştır flört sevgilikten sonra tanımaya yönelik küçük ilişkiler aynı anda ya da farklı zamanlarda aynı kapıya cikior karşındakini tanımaya çalışıp kendin için en uygun kafana yatanı seciorsun.. Yasin belli bi seviyeye gelince ne enerjin oluo ne isteğin o yuzden flortlesin tanıyın :)
- +1 yıl
Aynen öyle kelimesi kelimesine katılıyorum 😌
+1 yılBirden fazla kişiyi irade edecek enerjim yok olsa da yapmam, buna değecek bir kişiye veririm tüm enerjimi.
10 YorumlaŞuana Kadar Hiç OLmadı Bundan Sonrada OLmaz Sanırım Herhalde GönLümüzde Var YıLLarımızı Verdiqimiz
10 Yorumla
+1 yılYok olmadı, ben aynı anda iki işe bile dikkat kesemiyorum değil ki iki kişiyle görüşeceğim bana batar huzursuzluk çekerim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılNe deniyordu onlara fritözmü
111 Yorumla- +1 yıl
Sosyetic diyorlar buralarda sjsj
- +1 yıl
Sana gelene kadar modeli düşük çok abla var burada
- +1 yıl
Kimse onları görmüyor be tatlım 😅
- +1 yıl
Biz onların ciğerini biliyoruz ama laf aramızda ciğeri beş para etmez onların 😜
- +1 yıl
Kedi bile bakmıyormuş onlara 🥹 üzülüyorum sjjs
- +1 yıl
Son kullanma tarihi geçmiş mallar bunlar normal sosi
- +1 yıl
Hahaha koptum ya :D şimdi üstüne alınan alınana olur sevmiyorum ben de kokmuş ciğer, lütfen uzaklarda takılmaya devam etsinler
- +1 yıl
Kasabın sokağa attığını çöpten toplayan çok olur canım benim kedinin bile yemediğini yiyen midesizler çok napacan
- +1 yıl
Bu güzeldi. Son söz olsun bu burada dursun 😌
- +1 yıl
Canı ciğer çeken okusun 🤣
- +1 yıl
😌💅
+1 yılFlört ne demektir?🤔
14 Yorumla- +1 yıl
Tanışma evresine flört diyoruz efenim
- +1 yıl
Tanışma evresi🤔 Yani bu evrede sadece tanışma mı oluyor 🤔 Biraz cahilim idare edin lütfen
- +1 yıl
Ufak ufak yürümeler, iltifatlar
- +1 yıl
Aynı ayna 2 kişiye yürünürse diğerine ayıp olur 😂 olmaz yani
Hayır ben flörtlesmeyi bırak birinden platonik hoşlanırsın bile kimseye bakmadım. Sonuç 0
20 Yorumla
+1 yılohooo kaç kez. Geçsin burada herkes yapmadım vs ayaklarını. Az dürüstlük be suç mu sanki
20 Yorumla
+1 yılİki kişiyle sevgili olunmaz bence normal ruh halinde biri için söylüyorum.
10 Yorumla
+1 yılYa birden fazla kişiyle seks yaptım ama yani karşılıklı grup şeklinde asla şey yapmadım ya böyle aldatma olayına girmedim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 37b cevap paylaştı. Tövbe haşa biz Allah yolundayız
116 Yorumla- +1 yıl
De get :D
- +1 yıl
Allah yoluna 😅
- +1 yıl
Hep söz dinle böyle :D
- +1 yıl
Şimdilik bu kadarı kafi 😅
- +1 yıl
Gıcık Colin 😅
- +1 yıl
Hayır gıcık Colin direkt öyle 😏
- +1 yıl
Onu da mı görmüyorsun piüüüh
- +1 yıl
Hayreeet.. :D işte emoji nokta gibi düşün sjsj
Gizli Üye(25-29)+1 yılArkadas mi flort mu oldugumu nasil anlicam?
114 Yorumla- +1 yıl
Flört daha çok iltifatlar, yürümeler, daha fazla ilgi gibi şeyler. Tanışma süreci.
Cevap sahibi+1 yılBen ciddi konusurken karsi taraf ilgi gosteriyorsa buna ne deniyor?
- +1 yıl
Flörtleşmek için nabzını yokluyor sanki
Cevap sahibi+1 yıltamam da ben inşallah istemiyorum.
- +1 yıl
O zaman mesafeyi koymalısın arkadaş kalınmıyor bu durumlarda
Cevap sahibi+1 yılBen eger boyle yaparsam hic arkadasim kalmaz ama cunku hepsi buna donusuyor.
- +1 yıl
Kadınlarla erkekler arkadaş kalamıyor zaten. Yani istisnalar kaideyi bozmaz elbette ama bu zor bir durum
Cevap sahibi+1 yılEn azindan hislerine iclerine saklasinlar.
- +1 yıl
Hisler kolay kolay oluşmaz, oluşunca da içte tutulamaz
Cevap sahibi+1 yılKolay kolay olusmaz diyorsun ama tanimadan bile asik olanlar var.
- +1 yıl
Onlar :D biraz fazla uçuyor. sjsksk
Cevap sahibi+1 yılBu erkeklerin kafa yapisini merak ediyorum hele bazilari gozune dik dik bakinca kendilerine asik edecegini falan saniyor.
- +1 yıl
dhjss hiç kafanı yorma :D
Cevap sahibi+1 yılHaklisin kardes jsndnjcjf
+1 yılOlmadı tabi kii.
20 Yorumla
+1 yılYaptım ya 🙈
37 Yorumla- +1 yıl
Dürüst masalım benim 🌸
- +1 yıl
Napalım ergenlik hataları olabilebilir yani dimiii 🥺
- +1 yıl
Olabilir hatalar insanlar içindir 😛
- +1 yıl
E yaaani dimi 😄
- +1 yıl
Adım Masal Talia. Masalı komple aldım, Talia'nın lia'sını aldım. Soyadım da Polat. Annem Rus olduğu için Rusya'daki soyad kullanımına göre Polatova yaptım.
+1 yılHayır nefret ederim sadakatsizlikten
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. O kadar omurgasız olmayı başaramadık
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 450 cevap paylaştı.
+1 yılOldu evet olma olmasaydı keşke
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı.
+1 yılYok yapmadım kendime yakıştıramam
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Konuşmak flört oluyor mu
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Olmadı, çok şükür öyle biri değilim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu durum beni yorar açıkçası
10 Yorumla
+1 yılOlmadı o zaten flört değil başka birsey bence
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılHiç o kadar şanslı olmadim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılFlört ettiğim bile olmadı
10 Yorumla Karakterim buna müsait değil...
10 Yorumla- Devamını Gör (33)
Devamını Gör(78)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 