!!!
Dişlerim nasıl? resimli.. yorum yapan herkese +1 sevgilinizde dişe dikkat edermisiniz?
!!!
Teli kullandıktan sonraki neticeyi görünce keşke daha önce kullansaymışım diyeceksin. Dudakların çok güzel ve dişlerin aynı hizaya gelince mükemmel uyumlu olacaklar. Ayrıca korkma ben de kullandım tel ve öyle abartılacak bir ağrı kanama vs. yok
teşekkür ederim , bir kaç soru sormak istiyorum.. kaç yıl taktın ve kaç yaşındaydın takılınca.. ben 21 yaşındayım 17-18 de daha iyi taktırmak kemikler daha körpe tedavi çabuk yanıt verir dediler bilmiyorum doğrumu senin fikrin vardrr iyi kötü
16 yaşındaydım ve 2 yıl kullandım. Ama benimkiler bayağı bir düzensizdi. Yaş konusunda 17-18 yaşlarda ileriki yaşlara göre vücut gelişimi daha hızlı olduğundan düzelmesi toparlaması daha kolay olabilir doğrudur. Ama 21 de çok geç değil hani. Hem fotodan anladığım kadarıyla tedavin çok da uzun sürmez gibi geliyor
ay inşallahh :) etrafın tepkisi nasıl oluyor? farklı bakan falan oluyor mu?
20lik dişlerim çıkmadı henüz vede gecen hafta dişim de hafif dönme ve diş eti kanaması oldu.. kendine kndne düzensizlik oluyosaa tel ile düzelir diye umut ediyrm
Benim gibi 16 yaşında kullansaydın etrafın tepkisini daha çok önemseyebilirdin belki ama o yaşa göre daha olgun ve bilinçlisin. Neticede konu sağlık ve herkeste olabilir bu. Gayet doğal. O yüzden yok tepkiydi yok farklı bakmaydı falan takılma bunlara. Tedavin bitince herkes ne kadar güzel güldüğünü görecek emin ol. Tabi dişlerin düzelmesi için köklerinden oynaması şart. Hatta bazen korkarsın acaba düşecekler mi diye :) Bunlar tedavinin gayet doğal olan getirileri zaten. Ama tekrar ediyorum bence tedavin çok uzun sürmeyecek ve normalden daha kolay olacak. Ve sonuçta çok güzel ve güçlü bir gülümsemeye sahip olacaksın
kesinlikle katılıyorumm.. belki bir iki yıl önce takalım deseler çekiniridm millet ne der aaa tel takmış der diye önemserdim muhakkak.. şu an umursamıyorum.. bazen diyorum gerek yok boşver ama kndmi tanıyorum bugün vazgeçtim der bir ay sonra tekrar taktırmak isterim içimde kalır yani.. şunuda sorayım bilgilerine dayanarak.. ön iki dişimin biri uzun diğeri kısa ve daha havada sanırım havada olan inicek aşağıya eşit olucak ama ön dişlerim daha öne gelir mi dişlek olmam demi :)
:) Olmazsın, sanmam. Bunu doktoruna da sor istersen. Daha açıklayıcı bir cevap verecektir. Ben sürecin çok zahmetsiz, sonucun da çok iyi olacağını düşünüyorum.
çok soru sordum ya teşekkür ederimm :) bilgilerini paylaştığın vede pozitif konuştuğun için
Rica ederim. Son bir tavsiye. Aklına takılan en ufak ayrıntıyı bile doktoruna sor, konuş. Sürecin nasıl ilerleyeceğini, tahmini süresini, yapılacak uygulamaları vs. Tedaviye önce psikolojik olarak başla yani. Bu hem rahatlatır seni hem de daha rahat karar vermeni sağlar. Mutlu gülümsemeler dilerim :)
tabi sorarım. ön bilgi edindim sadece buradan.. doktorada sorucam.. :)
Renk olarak iyi fakat diş teline ihtiyacınız var. daha iyi olabilir böylelikle.
bencede ihtiyaç var gibi.. teşekkrler
Rica ederim.
Aman aman çok berbat değil ama tel taktır daha güzel olur gençsin yaptır bende taktırdım bende bişi yoktu ama büyüdü ve güzel oldu dişlerim 1 sene taktım sen uzun takarsın ama ömür boyu rahat edersin
Evet taktırmalısın. Benim sadece bir köpek dişim yamuk diye taktım diş teli.
teşekkürler canım ne kadar süre kaldı peki
Cevap
20Cevap
ön dişlein önde olması çok güzel bir hava katmış çok ttalı görünüyo ayrıca dudaklarında çok güzel ;)
çookk teşekkür ederim :) yani gerek var mı yok mu sence
gerek yok bence ) çok tatlı görünüyo :)
hımm teşekkrler :)
Kolera gibi ama koleranın dişler daha tatlı duruyor
CİNSELLİK HAYATIM sıfır oldu :(
vampir gibi :S
Aynı benim dişler. Bende tel var suan. Sadece üste taktır:-) çoook zor tel tedavisi
deme öyle ya :) ne zamandır takılı
6 ay olmus :-) İlk ay iç yanaklar tahris oluyor. Ve dişlerin acyor yemer yerken iki üc GN. Hey ay ayarlyolar bazı gnler dis etlerin acyor ve disler oynuyor. İkimizinde aynı bozuklukta
Ben dişimde tel olan bir kızdan hoslandm. Kız sonradan iyi çkmadı. Görünse herkes ònem vermiyor
hımm :) ne kadar kalcak dedi doktor ortalama? ve de kaç yasındasın
vermiyor evette tepkiler de garip olyor her türlü insan var..
2 sene garanti :-) 3 senede son bulur. Bana daha cok var dedi.21 olcm ya sen
bende 21 im yaş ilerldikçe tedavi uzar diyorlar o yüzden yaşını sordum.. çok soru oldu ama ne kadara taktırdın?
Yani orası öyle.2000 tl sen devlette yaptr
devlet 18 e kadar karşılıyormuş
He bn taksitle ödüyorum.500 pesin verdim. İstanbul esenyurt ta mehtap disci var. Taksite baglyor:-)
benimde taksitli olur muhtemelen.. teşekkürler :)
Rica ederim. Zaten kullannca iki hafta sonra agznda yokmus gibi hissedyorsun. Yani iyi dsn istersen yaptırma. Begenmezler ya da öz gven yok sanrm
ben kendim takıyorum kimse demedi bana kötü diye.. sadece güldüğüm zaman daha şık durmasını istiyorum
Aynen:-) bende gülüsler icin taktırdım. Rahatsız oluyordum. Allah kolaylk versin zor biraz. Korkma ama
teşekkür ederim :) alışcam artık napalım
Hiç gerek yok. Gayet hoş duruyorlar. Bu arada gülüşün de güzelmiş.
teşekkür ederim saol :))
pek böyle gülmem fotogrflarda dişlerim görünsün diye güldüm
pekalaa :)))
şu an yok , ama önceki sevgilimde hiç lafını etmedi rahatsız olduğunu söylemedi
teşekkürlerr
O dişlerle ego tatmini yapılamaz zaten, diş teli şart
farkındayım neden yazdığımı belirteyim oram güzel mi buram güzel mi diye soran çok oluyor yanlış algılama olmasın diye belirttim.. kalçasını koyanıda gördüm o yüzden yorum için teşekkür ederim
Diş teli şart. Kötü gözüküyor. 😎
teşekkür ediyorum
Kötü görünmüyorlar. Alttakiler pek görünmüyor ama üsttekiler için imkanın varsa tel kullan eminim daha güzel olacaktır :)
Bence guzel. elleme derim
teşekkür ederimm
güzel ama daha iyi olcaksa taktır
teşekkür ederim takılınca daha düzgün olucak aynı hizada
benim gibi düşünüyorsun.. haklsın
Bence dis teli taktirmalisin guzel gozukmuyor
teşekkürler
Gülüşün çok güzel ama dişlerin düzgün değil taktır bence 😊
Senin dişin çok hafif önde. benimde o sağ dişim önde. ama benimkisi daha belirgin.
20 yaşındayım doktora gittim 1 1 buçuk sene tel tedavisi dedi.
Kesinlikle taktırmam gerekiyor. bu yaz biraz birikim yapıp taktırıcam bende
Kanka beyaz ama duzensiz 20 likler cikti mi
teşekkürler yok kankaa çıkmadı
gecen hafta bir dişimde düzensizlik oldu hafif döndü haklısn :(
hayir o bence gayet gusel
teşekkür ediyorumm
Dişler Önemlidir bir kızda. Diş yapın güzel
teşekkür ederimm.. güzelde hizalı değil işte kararsız kaldım :S
ben mi abartıyorum acaba :s :s takıyorum bazen kafama.. teşekkürler
estetik durması için çünkü sağlığım ile ilgili problem olsa doktorum kesin derdi kararı bana bıraktı
teşekkür ederimm fikirlerini paylaştığın için :) cayıcam sanki :)
Bence taktırmana gerek yok.
teşekkür ederim. ok kararsız kaldım bir yandan acısı çok olucak ve 2 yıl kalıcak bir yandanda şekilsiz gibi..
Bence çok tatlı duruyo. : )
teşekkürlerr :)
Taktır yoksa düzelmez.
düzelmez tabi tedavi olmaz ise :( teşekkürler
acısı çok fena diyorlar sürekli kanıyoermuş yemek yenmiyormuş falan
anladımm teşekkr ediyorum saol
Cinsellik hayati ile ne alakasi var?
dışlandığımı hissediyorum tiksiniyor erkekler. s ya da bana öyle geliyor :(
Fena değil)
yani gereklimi değil mi :)
tel tedavisi gereklimi değil mi? :)
Tel takmalisin her turluuuu
taktırdımda öpüşemiyorum bile :(
Sempatik
teşekkürler
haklısın.. bir yandan diyorum bu benim farkım bir yandan diyorum daha düzgün olsun.. bide şöyle düşünüyorum kaplama vs yapanlar var hepsi bir örnek düz ara.. farklı olmak daha mı iyi sanki
Kotuu
teşekkürler
takmalisin
teşekkür ederim
Çok iyi dudakları fena
bu güzel dudaklar her türlü öpülür :)
Diş telleri kullanmakta fayda var
Opusmeye mola verip tel taktir canim :)
Bence de kullan. .
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar