Sevgilim Kadınlar gününde Telefon almazsa ne yapmam lazım?

Sevgilim calışmama izin vermiyo.. maaşı iyi ben de en geride kalan telefon modeli kullaniyorum ve kendisi de arkadaşları da biliyor benim iphone hastasi oldugumu... Agustosdan birlikteyiz... Sizce yarın bana telefon hrdiye ede bilir mi? Telefon benden değerli mi yani? Telefon almazsa ayrılmalı mıyım?

Sevgilim Kadınlar gününde Telefon almazsa ne yapmam lazım?
Cevapla