İlk buluşma için 390 KM yol gideceğim. Sizce erkeğin gelmesi gerekmez mi?

2 aydır falan konuşuyoruz. kendisi maddi yönden şu an iyi durumda değil. bana rica etti sen gelir misin diye.. 390-400 km var aramızdaki şehirlerde. otobüs bileti aldım ama şu an düşünüyorum da pişman olur muyum acaba

Gitme. Erkek gelmeli.
Seveceğine inanıyorsan git.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlk buluşma için 390 KM yol gideceğim. Sizce erkeğin gelmesi gerekmez mi?
Cevapla