Cikarayim demi?

6-7 aydır konuştuğum çocuk var benim hislerimden 4 aydır haberi var kendisinin olmadığını söylediğinde ben konuşmayı bıraktım ama bir şekilde geri geldi konuşmak istedi kıskandı hayaller kurdu ama ilişkiye taşınmadi. İltifatlar ettim o iltifatlar etti falan filan. Çok iyiken birden sana karşı hislerim yok neyin ısrarı bu dedi (hiç bir şekilde ısrar etmediğim halde) ya bunu anla ya da engelleyelim birbirimizi dedi bende hiç bir zaman ısrar etmedim vs vs. Deyip engelle sil o zaman dedim. Ama ne o çıkardı ne ben öyle kaldı sizce napayım ben mi çıkarayım

Cikarayim demi?
Cevapla