Sevgilimle ciddi bir ilişkimiz var ailesiyle tanıştım fakat 5 gündür ayrıyız bazı sebeplerden dolayı benden ayrıldı. O süreçte de ben Instagram profilime derin yırtmaç detaylı eteğimle çekildiğim fotoğrafımı ekledim. Dün akşam ise barıştık sevgilimle , ben de bugün onun baş harfini bioma koydum ve öne çıkan fotolarımızı koydum ama profilimi değiştiremedim. Ailesi ekli bende babası da görmüş ve " bu bizim gelinimiz olamaz " tarzında konuşmuş. Çok tepkiler göstermişler. Sevgilim daha öncesinde uyarmıştı beni ben inat olsun diye koymuştum ayrılınca.
Açık biriyim , geç bir kızım ve bir bireyim sonuç olarak bu benim tercihim. Onların yanına gittiğimde giyimime , oturup kalkmama dikkat ederim. Onların gözünden çok düştün dedi sevgilim Yanlış yaptığımın farkıdayım.
Bu zamana kadar hiç açık fotomu koymuş biri değildim. Onlardan özür dilemeyeceğim fakat bir bahane bulmam gerektiğini düşünüyorum.
Ne demeliyim? En az hasarla bu olayı atlatmak istiyorum.
Açık biriyim , geç bir kızım ve bir bireyim sonuç olarak bu benim tercihim. Onların yanına gittiğimde giyimime , oturup kalkmama dikkat ederim. Onların gözünden çok düştün dedi sevgilim Yanlış yaptığımın farkıdayım.
Bu zamana kadar hiç açık fotomu koymuş biri değildim. Onlardan özür dilemeyeceğim fakat bir bahane bulmam gerektiğini düşünüyorum.
Ne demeliyim? En az hasarla bu olayı atlatmak istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer