O değil de yırtdışındakiler bizim ülkedekilerden fazla kendilerine bakım yapıp genetik olarak şanslı oldukları için birde ekonomik şartlar iyi olunca Türkiye'ye gelince attan inip eşeğe binmişe dönüyor oradan gelen insanlar o yüzden eksiklik hissi oluşur aldatma terketme vs. Olaylar yaşanabilir yani biraz sıkıntılı bir soru
yok yani kisinin karekterine bagli serefsiz degilse zaten aklinda aldatma gibi bi durum olmaz o kisiyi iyi bi tanimasi gerekir evlenmeden öncede herseyi konusmasi gerekir
Ha yattıysa olmaz kanka ben erkek olarak daha sevgili bile yapmadım olur da kendimize hakim olamayız zina ya düşeriz diye o yüzden onun zina yapmış olmasını kabul edemem
Bunu ben demiyorum. Avrupalılar erasmus forumlarında yazıyor. Tahmin edebiliyorum tabi. Burada burnundan kıl aldırmayan kızların orada ne kadar kolay elde edilebilir olması şaşırtmıyor beni.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Evlenirim tabi ki benim için aşık olmak önemlidir.
O değil de yırtdışındakiler bizim ülkedekilerden fazla kendilerine bakım yapıp genetik olarak şanslı oldukları için birde ekonomik şartlar iyi olunca Türkiye'ye gelince attan inip eşeğe binmişe dönüyor oradan gelen insanlar o yüzden eksiklik hissi oluşur aldatma terketme vs. Olaylar yaşanabilir yani biraz sıkıntılı bir soru
yurt disina cikip gezmis görmüs birinde neden aldatma gibi olaylar olsun ne alaka nhjadf
@gaammzzee66 yani oradaki farkı görünce dedim
yok yani kisinin karekterine bagli serefsiz degilse zaten aklinda aldatma gibi bi durum olmaz o kisiyi iyi bi tanimasi gerekir evlenmeden öncede herseyi konusmasi gerekir
@gaammzzee66 evet haklısınız Yani öyle olmalı
Bu devirde bakire kadın bulmak zaten mümkün devam herkes o*uspu olmuş
Kişiliği, huyu ve geçmişi önemli. Bir şey yasamadiysa olabilir.
Tabikide evlrnilir ama bu soruyu soranla emin değilim
Ben evlenmek istemiyorum ama kulturlu birini tanimak guzel olur
Geçmişinde ne yaşadığına bakarım ama şüphe duyarım yurt dışında ne malum yabancı bir erkekle yatmadığı mesela
ondan diyorum işte
Ha yattıysa olmaz kanka ben erkek olarak daha sevgili bile yapmadım olur da kendimize hakim olamayız zina ya düşeriz diye o yüzden onun zina yapmış olmasını kabul edemem
evet erkek olsam evlenirim her türlü fanteziye açık olur canım
Ben evlenirdim şahsen farklı kültürler tanıyan insanlar daha anlayışlı oluyor
Ay neden evlenilmesin ki gayet normal kendini eksik hissetmekten mi korkuyorsun
Turkish girls on erasmus are easy
sizin kızlar daha kolay :D
Bunu ben demiyorum. Avrupalılar erasmus forumlarında yazıyor. Tahmin edebiliyorum tabi. Burada burnundan kıl aldırmayan kızların orada ne kadar kolay elde edilebilir olması şaşırtmıyor beni.
Ben evlenmezdim kız sevemiyorum 😂
Neden evlenmesin anlayamadım?
Kişinin kişiliğine bağlı.
Ben evlenirim ama kızlar seçici olabiliyor.
cokmu önemlidir bakire olmasi
lanet olsun burada her şey çok önemlidir :D
yaniliyorsun bence hangi devirde yasiyorsun
sokuş devri
iste bunu dogrz söyledin
Evlenirim
Bu kız sen mi oluyorsun
Bence evlenilir neden olmasın
Evet evlenirim
Tabiki
Güzellikten önce kültür gelir bence
evlenirim
Nie onlarin ne gunahi var
Tabiki evet
Önemi yok ki
Nie evlenilmesn ki