Sevgilisinden yeni ayrılmış bir erkekten hoşlanıyorum, ona nasıl davranmalıyım?

Sevgilisi varkende hoşlanıyordum ne arkadaş ne flört olabildik biz hep bi şeyler var ama engeller vardı. Şimdi ayrılmışlar fakat çok üzgün baya acı çekiyo. Çok bahsetmesede anladım, neyse biz biraz yakınlaştık sürekli sarılıyo elliyo öpüyo falan bende cidden engel olamıyorum her ne kadar kalbinde başka biri olduğunu bilsemde büyük bi çıkmaza girdim sanki ne yapmam lazım nasıl davranmalıyım. Barışırlarsada üzülen ben olucam lütfen akıl verin

Sevgilisinden yeni ayrılmış bir erkekten hoşlanıyorum, ona nasıl davranmalıyım?
Cevapla