#selamgençlik 🍀🍀
🍎 Sence, akşam yemeğine dair nasıl olsun sıkıcı mı romantik bir soru mu?🍎
#tubasueda 🍀🍀
🍎 Sence, akşam yemeğine dair nasıl olsun sıkıcı mı romantik bir soru mu?🍎
#tubasueda 🍀🍀


bence gayet romantik hanım arada arar beni de aynı şekilde sorar beni düşündüğünü, bana ne kadar değer verdiğini hatırlatır her seferinde sağolsun
Niye sıkıcı olsun ki. Onu düşünüp yapılmışsa, değer verdiğinin göstergesidir bence.
Rica ederim ☀️
Ne güzel fikrini alıyor işte düşünceli bir hareket.
Cevap
1Cevap
Genel olarak sorulup arada farklı yemek yapılırsa süprizli olabilir
Ah süper olur 😄
ilgili olmak guzeldir ama devamlı yapılırsa belli bir süre sonra karşındaki sıkılır herseyi dozunda yaşamak gerek
İnce düşüncedir bana göre.
Bende öyle yapıcam kocişkomaa ileride.😜😜
"Hayatım sana ne yapsın iki gözünün çiçeği diyeceğim."🙃🙃
Ayh çok ormantik😅
Bence ilgili guzeldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?