Arkadaşlar boşlukta hissettiğiniz anlar oluyor mu? Herşeye geç kalınmış gibi hissiniz var mı?

Ben bu aralar tam olarak öyle psikolojik bunalimdayim. Benden bir iki yaş küçük arkadaşlarımın ikinciye çocuğu var benim daha sevgilim bile Yok. Zaten sevgilim olsa ne olacak ki eski sevgilime saplantılı derecede takintiliyim bu yüzden de saçma sapan işler yapıyorum. Üstelik o her defasında başkalarına karşı beni haksız kendini haklı gösterecek nedenler buluyor. Tabi bu da beni sinir ediyor. Hayata doğru düzgün bir işe evliliğe herşeye geç kaldım. Ve beni sevmeyen birine sevme ihtimali bile olmayan birine deli gibi aşığım. 😔 Nasıl atlatcam bilmiyorum. Bugün ona ulaşmak çok istiyorum ama o istemez ki biliyorum. Zaten her yerden engelliyim. Ayrıca ben ona ulaşırsam anneme şikayet ediyor çocuk gibi of ya.
Arkadaşlar boşlukta hissettiğiniz anlar oluyor mu? Herşeye geç kalınmış gibi hissiniz var mı?
Cevapla