Ailevi diyor. Paylaşmak istersen paylaşabilirsin diyorum boş ver diyor.
Soğuk davranıyor. İnsan sevgilisine anlatmak istemese de ilgi beklemez mi? Yanında biri olsun istemez mi?
Aradım, açmadı. Çok uykum var. Yatmaktan başka bi şey yapmıyorum canım çok sıkkın diyor.
Buluşmak ister misin dedim inan isterdim ama şundan dolayı maalesef diyor ( gerekçesi zorunluluktan ve doğru).
Napıcam bilmiyorum. Kendimi de değersiz hissettim.
Başka bi zaman için buluşmaya zorlasam mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bir kac gun sure ver kafasini dinlesin sonra konusmayi dinle
2 gündür böyle. 2 gündür sadece daha iyi misin diye sordum.
Daha ne kadar gidecek ki? Hem anlamadığım insan sürekli yalnız modda nasıl kalabilir.
Bi de dün ben bi hesaptan takip attırdım arkadaşıma ve kabul etmiş.
Benle konuşmayıp niye kabul ediyorsun :(
Duygularini direk ifade et acik acik soyle
şu an söyleyemiyorum da canım sıkkın derken bencillik yapmak istemem
bir kac gun bekle toparlamazsa soyle
sonucta haftalarca cani sıkkin olup senin duygularini bu derece arka plana atamaz
Bugün yazmayacağım zaten. İşi var.
Yarın buluşmayı teklif etsem mi? Ya da salı?
Yarin et
Aldatıyor bence
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!