Sevgilimin 2 gündür canı sıkkın ve yalnız kalmak istiyor, ne kadar sürer, ne yapmalıyım?

Ailevi diyor. Paylaşmak istersen paylaşabilirsin diyorum boş ver diyor.

Soğuk davranıyor. İnsan sevgilisine anlatmak istemese de ilgi beklemez mi? Yanında biri olsun istemez mi?

Aradım, açmadı. Çok uykum var. Yatmaktan başka bi şey yapmıyorum canım çok sıkkın diyor.

Buluşmak ister misin dedim inan isterdim ama şundan dolayı maalesef diyor ( gerekçesi zorunluluktan ve doğru).

Napıcam bilmiyorum. Kendimi de değersiz hissettim.

Başka bi zaman için buluşmaya zorlasam mı?

Sevgilimin 2 gündür canı sıkkın ve yalnız kalmak istiyor, ne kadar sürer, ne yapmalıyım?
Cevapla