Kendinden büyük biriyle birlikte oldun mu ya da tanışmak ister miydin?

Şahsen benim için yaşın önemi pek olmadı kız arkadasım 40 ta olabilir 20 de ama 30 üstüyle iyi anlaştığım için tercihimi bu yönde tutuyorum, sadece keyif aldığım kaliteli vakit geçirmeyi düşündüm, bu da benim için hep + yönde oldu, frekanslar her zaman önemlidir.

Kendinden büyük biriyle birlikte oldun mu ya da tanışmak ister miydin?
Cevapla