Kendi haklılığına aşık olan insan, senin kalbine nasıl aşık olabilir?

Aşk birçok şey olabilir ama her şeyi göz önüne aldığımızda, her ne olursa olsun her gün aynı kişiyi seçmektir. Ondan nefret ettiğinizde bile onu sevmeyi seçmenizdir.
Kendi haklılığına aşık olan insan, senin kalbine nasıl aşık olabilir?

Aşk birçok şey olabilir ama her şeyi göz önüne aldığımızda, her ne olursa olsun her gün aynı kişiyi seçmektir. Ondan nefret ettiğinizde bile onu sevmeyi seçmenizdir.
Aşık olan insan başkası mutlu olsun diye aşık olmaz ki. Yaşadığı aşkın, karşısındakine mutluluk verdigi doğrudur ama içten içe kendisi için yapmaz mı bütün aşk hareketlerini. Amacı kendisini mutlu etmek degil midir? Düşününce bütün bunlar mantıklı gelebiliyor. Hatta biraz daha düşününce ikna bile olabilirsin. Aslında bu çok hassas bi dengedir. Ama esas amaç mutlulugu yakalayabilmek ve bunu iki kişi olarak yapabilmektir.
Hayır insan sevdiği kişiden nefret etmez nefret ettiği birini de sevemez zaten. ama genel olarak kendi haklılığına aşık olan insan yani kendisini her konuda haklı gören insan genelde karşısında ki kişiyi pek sevemez. bunun dışında zaten aşk her şeyi de affetmez
Bir insana aşık olmak veya bir başka insanın bana aşık olması benim elimde olan şeyler değil. O yüzden insan bencil de olsa fedakâr ve vefalı da olsa kime aşık olacağımızı biz seçemiyoruz benim nazarımda.
Bundan dolayı, kendi haklılığına aşık olan bir insan da aşık olabilir bana olmayan bir insan da. Bunlar benim iradem ve kontrolüm dışı şeyler.
İnsan kendi haklılığına aşıksa başkasının kalbine aşık olamaz. Karşıdaki kişi bir gün düzeleceğini umar ama boşa hayal kurmaktan başka bir şey olmaz bu
Cevap
1Cevap
Olamaz doğru. Öyle insanlar haklılıklarıyla mutlu olsunlar.
Bencil ben diyen kendine aşık zaten bir başkasina aşık olamaz ki olmasinlarda
Bencil insan aşık olamaz
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?