Birine ırıspı derken de otostop diyebilirsin 😂 ne söylediğin değil söyleyiş şeklin önemli. Abim öyle güzel "Ağustos böceği" der ki "ırıspı çıcığı" dediğini anlamayan kalmaz 😂😂 Vurgu ve tonlamalar önemli 😂
Benude unuttum 😂 çok vardı normalde. Her soruda bir şey için söz kapıyordum senden 😂 Ama şu an için aklımda bu ikisi var 😂 Bir şekilde konusu açılır gelirler aklıma benim 😂 Söz konusu midem olunca hiçbir şeyi unutmam ben 😂
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar ilişkisi olan erkekleri çekici buluyormuş. Profilime "ilişki içinde" ibaresi eklersem zengin karılar peşimde koşar mı 👀?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kızlar serseri sever knk
Evet öyle
Sevgilisi olmayanları ezik görüyorlar çoğu
O zaman gel sevgilim ol madem ezik görüyorsun dur bir dakika sen bana bakmazsın prenses
Bu şey gibi oldu 😂
Deneyimli eleman arıyoruz.
E çalıştır deneyim kazanayım 😂
🤣🤣
Denemelisin 🤔 iyi olaydı kapılırdı diye düşünüyorlardır 😂🤭
Kapıldığına göre iyidir deyip miyavşamaya başlarlar dimi pisi pisiler 😇😂
Ahahahha aynen öyle 😂😂
Miyavşamak çok iyi ya 😂😂 çalacağım bunu helal et😂😂
Birine ırıspı derken de otostop diyebilirsin 😂 ne söylediğin değil söyleyiş şeklin önemli.
Abim öyle güzel "Ağustos böceği" der ki "ırıspı çıcığı" dediğini anlamayan kalmaz 😂😂
Vurgu ve tonlamalar önemli 😂
😂😂 çok çalışmam lazım benim onun için üşenirim yahu😂😂
Gibi gibi çalışabilirsin 🤔
https://voca.ro/1irSrjta9vSM
Ahahhaha müthiş 😂😂🤭
Daha nicesi var böyle. Hece ölçüsüne tutan bir şeyi o kelimeyi söylerken ki vurguyla söyle ve ta daa. Küfür olmayan küfrünüz hazır 😂😂
Küfür etmeden küfür etmiş oluyorum 🤔 peki bu durumda ben küfür etmiş olurmuyum günahı var mıdır hocam 🤔😂
Günahsız ve rahatlatıcı 😂 terbiyesini bozmaması gereken nunular için birebir 😂
Tam benlik bişey bu 🤗😂🤩
Yaaa işte. Ben sana ne fikirler vereyim ama sen bana zamanında ne için ilham beklediğini söyleme 🙄
Ben bile hatırlamıyorum🙄
O zaman söylemeliydin ilk sorduğumda 😔
Ozaman nunum değildin😱
Olsun. Biricik AKaKesKinKa'cığındım 😔 onn hiç mi hatırı yoktu 😔
Hiç laf anlamaz biriydi o ama benden çekinirdi🤔 şöyle bi 🤨 kaş kaldırsam hemen kaçardı 🤭
Vay bee. Koca AKaKesKinKa senden çekinirdi öyle mi 😳 Gözlerimle görsem inanmam. Gözlerim bana oyun oynuyor derim 😳
Sen neymişsin be abi 😳
Çağır gelsin bi🤨 şöyle bakayım bakalım ne oluyo 🤔 gözlerinle gör😂
Hayırdır totitoti. Beni çağırmışsin 🤔
Yoksa bana olan borçlarını ödemek istediğini filan mı söyleyeceksin 😏😏
Yok senin bana dediklerini hatırladım 🤨🤨
E ben gideyim o zaman 🥴 hiç giresim yok o konulara yine 🥴
Nunuyu yolluyorum. Kardeş kardeş oynayın 😇😂
Olur😂
Bence bu mantıklı bir hareket 😃 bir de şu hareket çekmeyi bırakırsan şansın bi tık 🤏🏻 artabilir
Ben nah çekmeden duramam 🥺 son birkaç aydır hep nah çekesim var 🥺
Ama bırakmam lazım doğru diyorsun 😔
O zaman bıkana kadar çekmeye devam et illa bi gün bıkarsın ya
Evet bol bol çekip bıkmam lazım 😂
Dün hesabın aktif değil diyordu. Nerelere gittin 😂
Ya tamamen gidecektim sonra aklıma bir şey geldi. Ama veda etmeden gitmemem lazım ayıp olur
E yani 🙄 Ben sana böyle mi yapmıştım 🙄 Haberim olsun giderken. Bana kebap borcun vardı. Hakkımı helal etmem yoksa 😂
He doğru unutmuşum 😄 tamam haber veririm ya
Oooo daha ne sözler vermiştin. Kim bilir onları da unutmuşsundur 😂
Bol bol borç yazarım şimdi 🤭🤭😂😂
Yaz anam yaz 😂
Kurabiye ve süt eşliğinde efkar dağıtacaktık bunu da unutmadın dimi 👀😂
Sen hatırlatınca hatırlıyorum anca 😀
Benude unuttum 😂 çok vardı normalde. Her soruda bir şey için söz kapıyordum senden 😂 Ama şu an için aklımda bu ikisi var 😂
Bir şekilde konusu açılır gelirler aklıma benim 😂
Söz konusu midem olunca hiçbir şeyi unutmam ben 😂
Haklısın nasıl aç kaldıysan artık 😂 sen şey yap bir dahakine bir güzel not et hepsini aklına her geldiğinde yoksa başa çıkamayacaksın
Hepsini yazıp kendime mesaj atacağım 😂 oradan bakar hatırlarım 😂
İşte bu en mantıklısı sjsjzns
Hazır aklımdayken şu ikisini mesaj atayım kendime şimdiden 🤭
At at 😂😂
Hemde ne biçim kuyruk olurlar nsmdmdnd