Sevgilimle çok güzel sohbet ediyoruz ama erkek arkadaşlarıyla olduğu gibi eğlenemiyoruz?

Beylikdüzünden kartala beni sadece almaya gelir.. evime bırakır nereye istersem tek telefonum yeter. Ama çiçek almaz. Doğumgünümde hediyesini alır kapıma gelir. 8 kişilik erkek arkadaş grubu var. Sabaha kadar birlikteler… çok eğleniyorlar. Parazit yapan biri değilim tabi ki herkesin yeri ayrı ama ben çok ağır bir kadınım. Onun deyimiyle kaliteli… ama eğlenmeyi beceremiyorum sohbetim keyifli olsa da … ne yapmam lazım? Acaba uyumlu mu değiliz

Sevgilimle çok güzel sohbet ediyoruz ama erkek arkadaşlarıyla olduğu gibi eğlenemiyoruz?
Cevapla