Ayrılalı fazla olmadi. Dün gece yazdı bunu biyografisine
BİR MİKTAR YIKILDIM AMA TELAFİ EDECEĞİM..
Sizce ne demek istiyor. Tamamen bitirmişmidir?
BİR MİKTAR YIKILDIM AMA TELAFİ EDECEĞİM..
Sizce ne demek istiyor. Tamamen bitirmişmidir?
Merhabalar,
Şunu bilmelisiniz ki ayrıldığınız kişiyle artık siz ayrıldınız o kişiyle tekrar birlikte olmayacaksınız olamazsınız
ayrılık sonrası size yaptığı gönderilere bir anlam yüklememelisiniz onu komple hayatınızdan çıkarmalısınız aramalarına mesajlarına cevap vermemelisiniz her bir cevap veriş ona yeşil ışık yaktığınızı gösterir bu yüzden siz siz olun lütfen o kişiyi unutun her yerden silin engelleyin arkanıza bakmayın
Cevap
3Cevap
O değil de düşünsene sen burada soruyorsun bir başkası da diyor aa benim eski sevgilim de yazmış fjskfks saçma senaryo işte
Kötü olurdu evet😅
Yenisine yazmıştır üstüne alınma
Fazla olmadi sanmam yeni sevgili yacagna
yani seni unutup toparlancam diyo
Ne hızlı unutuyor ya🥲
2 yıl
İlk ben sonra barışcaktm kendisi istemedi gitti..
Olabilir ama ben yine yazdim yine yaninda oldum işden dolayo çok stresliydi hep yanında olmaya çalıştım. Şu 2 gündür böyle. O umut verdi bana en son konuyu açtım içimde sevgi umut falan kalmadi dedi ondan beride yazmıyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?