Sanki kimseyi sevemeyecekmişim gibi geliyor. Size de oluyor mu bu?

İnstagramda mutlu çiftleri görüyorum. Ne kadar tatlı olduklarını düşünüyorum. Ama ben biriyle tanıştığımda o düşüncelere bir türlü adapte olamıyorum. Biriyle mutlu olmak evlenmek filan bana çok uzak bir kavram gibi geliyor. Sizde de oluyor mu?
Sanki kimseyi sevemeyecekmişim gibi geliyor. Size de oluyor mu bu?
Cevapla