Arkadaşlar selamlar,
Ben 22 yaşında bir üniversite öğrencisiyim bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı kimseye de öyle körü körüne bağlanmadım. Geçen haftalarda aylardır yakın arkadaşım olup benim de çekici bulduğum biriyle sevgili oldum. Onun beni çok sevdiğinin farkındayım ben de onu çok seviyorum ama aşık değilim. İnsan böyle aşık olduğu birini görünce aşırı heyecanlanır falan bende o neredeyse hiç olmadı. İlk başlarda ben de çok heyecanlıydım ilk defa bir kızın beni çok sevip neredeyse aşık olduğunu falan hissettim fakat benim olan heyecanım kısa sürdü. neredeyse 2 haftadır düzenli olarak "beni seviyor musun?" diye soruyor evet diyorum. İletişim problemlerimizin olduğunu söylüyor. Neden beni merak etmiyorsun? neden beni dinlemiyorsun? neden sohbetlerimiz bu noktada tıkanıyor? sorularını soruyor. Yemin ederim bilerek yapmıyorum ben de aşırı istiyorum ona böyle aşık olmak. Onunlar vakit geçirmeyi vb çok seviyorum birçok ortak noktamız var ama aşk konusunda çok kötüyüm galiba. Ne yapmalıyım? lütfen yardımcı olun.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer