Sevgilimi çok seviyorum ama aşık değilim, aşık olma duygusnu nasıl kazanabilirim?

Ben 22 yaşında bir üniversite öğrencisiyim bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı kimseye de öyle körü körüne bağlanmadım. Geçen haftalarda aylardır yakın arkadaşım olup benim de çekici bulduğum biriyle sevgili oldum. Onun beni çok sevdiğinin farkındayım ben de onu çok seviyorum ama aşık değilim. İnsan böyle aşık olduğu birini görünce aşırı heyecanlanır falan bende o neredeyse hiç olmadı. İlk başlarda ben de çok heyecanlıydım ilk defa bir kızın beni çok sevip neredeyse aşık olduğunu falan hissettim fakat benim olan heyecanım kısa sürdü. neredeyse 2 haftadır düzenli olarak "beni seviyor musun?" diye soruyor evet diyorum. İletişim problemlerimizin olduğunu söylüyor. Neden beni merak etmiyorsun? neden beni dinlemiyorsun? neden sohbetlerimiz bu noktada tıkanıyor? sorularını soruyor. Yemin ederim bilerek yapmıyorum ben de aşırı istiyorum ona böyle aşık olmak. Onunlar vakit geçirmeyi vb çok seviyorum birçok ortak noktamız var ama aşk konusunda çok kötüyüm galiba. Ne yapmalıyım? lütfen yardımcı olun. Loading

Arkadaşlar selamlar,

Ben 22 yaşında bir üniversite öğrencisiyim bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı kimseye de öyle körü körüne bağlanmadım. Geçen haftalarda aylardır yakın arkadaşım olup benim de çekici bulduğum biriyle sevgili oldum. Onun beni çok sevdiğinin farkındayım ben de onu çok seviyorum ama aşık değilim. İnsan böyle aşık olduğu birini görünce aşırı heyecanlanır falan bende o neredeyse hiç olmadı. İlk başlarda ben de çok heyecanlıydım ilk defa bir kızın beni çok sevip neredeyse aşık olduğunu falan hissettim fakat benim olan heyecanım kısa sürdü. neredeyse 2 haftadır düzenli olarak "beni seviyor musun?" diye soruyor evet diyorum. İletişim problemlerimizin olduğunu söylüyor. Neden beni merak etmiyorsun? neden beni dinlemiyorsun? neden sohbetlerimiz bu noktada tıkanıyor? sorularını soruyor. Yemin ederim bilerek yapmıyorum ben de aşırı istiyorum ona böyle aşık olmak. Onunlar vakit geçirmeyi vb çok seviyorum birçok ortak noktamız var ama aşk konusunda çok kötüyüm galiba. Ne yapmalıyım? lütfen yardımcı olun.

Sevgilimi çok seviyorum ama aşık değilim, aşık olma duygusnu nasıl kazanabilirim?
Cevapla