Okulda bir çocuktan hoşlanıyorum. Benden 2 yaş buyuk. Ve kendimi begenmislik gibi olmasin, herkes pesimden kosar, yuzum ve fizigimde guzeldir ( :D ) Neyse, çocuk ondan hoşlandığımı biliyor olabilir. Bu çocuk bana bakiyor, ama ben bakmadigim zaman. Yani ben bakınca kafasını falan ceviriyor, yanimdan gecerken yuzume bakmiyor, umursamiyormus gibi tavirlar falan takiniyor. Ama bunun arkadaslari bana ondan cok bakiyor. Yani benim hoşlandığım çocuk yanlarında olsa, o bakmaz, ama yanındaki tum arkadaslari bakar oyle bir durum :) O olmadığı zamanlardada bakiyorlar arkadaslari, benle muhabbet kurmaya calisiyorlar. Gecen gun carpisacaktik cocukla tam karsi karsiya geldik, yanindaki arkadasi "oo" dedi. :))) sonra ben gecerken duyabilecegim sekilde cocugun adini soyluyorlar. Yani çocuktan çok onlar bakıyor :)) Ben nasıl davranmalıyım bu durum karsisinda? Amaclari ne olabilir?
Çocuk senden hoşlanıyor.
Çocuk senden hoşlanmıyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar