Flörtümle aynı ortamdayken iletişime geçmeye utanıyorum, ne yapmalıyım?

Flörtüm olan çocukla aynı spor salonuna gidiyoruz ama salonda beni görmezden geliyorsun bakmıyorsun bana vs diyor. Bende antrenmanda olduğun için rahatsız etmek istemiyorum diyorum bana bakmıyorsun bile diyor. Utanıyorum biraz da kzkzk bu utangaçlığı nasıl yenerim?

Flörtümle aynı ortamdayken iletişime geçmeye utanıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla