Bu şarkı tam olarak neden dinlenir aşık olduğundan mı öylesine mi yoksa Özlem duyduğun biri için mi dinlenir?

Bir ay doğar ilk akşamdan geceden
Neydem neydem geceden
Şavkı vurur pencereden bacadan
Dağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben
… Uykusuz mu kaldın dünkü geceden
Neydem neydem geceden
Uyan uyan yâr sinene sar beni
Dağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben
… Uyan uyan yâr sinene sar beni
Dağlar harâmı açma yaramı perişânım ben
… Yüce dağ başından aşırdın beni
Neydem neydem yâr beni
Tükenmez dertlere düşürdün beni
Dağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben
… Madem soysuz gönlün bende yok idi
Neydem neydem yok idi
Niye doğru yoldan şaşırdın beni
Dağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben
Niye doğru yoldan şaşırdın beni
Dağlar harâmi açma yaramı perişânım ben
… Aşağıdan gelir eli boş değil
Neydem neydem boş değil
Söylerim söylerim gölnüm hoş değil
Dağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben
… Bir güzeli bir çirkine vermişler
Neydem neydem vermişler
Baş yastığı kendisine eş değil
Dağlar kışımış yolcum üşümüş nasıl edem ben
Baş yastığı kendisine eş değil
Dağlar harâmi açma yaramı perişânım ben

Bu şarkı tam olarak neden dinlenir aşık olduğundan mı öylesine mi yoksa Özlem duyduğun biri için mi dinlenir?
Cevapla