Nişanlımdan boyu kısa diye ayrılmak istiyorum. Pişman olur muyum?

3 aydır nişanlıyız. Bu arada çok gidip gelmeler oldu konuştuk işinde gücünde kendisi dişçi bende eczacıyım. Arkadaş çevremede nişanlımı göstermek istedim bana sen bununla mı evleneceksin sen 24 o 33 yaşında senden yaşlıymış da deyip moralimi bozdular şimdi diyeceksiniz yeni mi farkettin falan onlar öyle söyleyince biraz daha göze battığını farkettim.
Yüzüğü versem nisanı atsam pişman olur muyum? Zira annem bana kızdı yapma dedi.
Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım aptallık ediyorum. Kim niye benim mutluluğumu istesin ki. Haklısınız kimseyi dinlemem lazımdı. Yine annem haklı çıktı.
Nişanlımdan boyu kısa diye ayrılmak istiyorum. Pişman olur muyum?
Cevapla