+1 yılKendime iltifat siparişi vermek çok saçma geliyor. Genelde dudaklarına iltifat alırım veya saçlarıma. Ama benim değer verdiğim birinden gelen sıradan ve hatta güzel bile olmayan bir yanıma edilen iltifat hoşuma gider
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBen genelde kızlardan sürekli gözlerime iltifat alıyorum birde karakterime ama ben daha çok kişilik ve karakter konusunda iltifat almak isterdim çünkü beni ben yapan özelliklerim bunlar görünümüm değil bu yüzden de bu özelliklerime iltifat almak beni mutlu eder
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Mesleki bilgi ve beceri girdiğim sınavlarda birinci olmam bunun göstergesidir. ulkeye devlete ve insanlara faydalı işler yapmak ve o gruplardan takdir almakta önemli faktördür. Senin gibi espirili güzel bir arkadaşım olmasına ayrı bir keyiftir. Sevgiler
05 Yorumla- +1 yıl
Yaa süpersin 👍 mesleğin nedir peki
- +1 yıl
Çok güzelmiş rabbim çalışma gücü versin insallah 🙏
- +1 yıl
Amin gülüm cümlemizie insallah
+1 yılAma bir yerimize demişiz olmaz ki bu cevap. 😂
Ben genelde uzun boyuma iltifat alıyorum ama bir insan evladı da demiyor ki yakışıklısın diye. 🥺
Cihaza iltifat aldım ama, benden yakışıklı pembe şerefsiz. 😂
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. En başta Sözel zekam, olayları kayrayip yönlendirme şeklim, liderlik vasfım, çocuklara Karsi olan sevgim şefkatim bunlar kesinlikle iltifat alan taraflarım özel olann iltifatlar burada kalsın onları soylemeyecem 😄😄😄
14 Yorumla- +1 yıl
Daha ne olsun ki alınabilecek en güzel iltifatlar bunlar zaten
- +1 yıl
İllaki vardır 😂 bence onlar sizde kalsın çünkü kaliteli malın reklamı olmaz derler 😂
+1 yılSoruya bakılırsa fiziksel bir yer söylememiz gerekiyor. Hmm sanırım tüm bedenim baz alınarak bir şey söylensin isterdim :) İltifata gerek yok gördüğünü söylesin kafi.
17 Yorumla- +1 yıl
Tm ama oyunu kurallarına göre oynamak gerekiyor öyle değil mi karizmatik beyefendi bir yer seçin sen nerene iltifat edilsin isterdin
- +1 yıl
Estağfurullah, beyefendi kısmını kabul ediyorum. Karizma bana göre değil. Oyunu kurallarına göre oynamamız gerekiyorsa o halde kollarım olsun (bilemedim ki)
- +1 yıl
İnsanlar zaten bakınca görürler illaki de sen hangi özelliğinin farkedilmesini isterdin?
- +1 yıl
Bunu düşünmedim açıkçası, dış görünüşe çok önem veren biri değilim zira.
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim karizmatik beyefendi 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Rica ederim.
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılİltifat edilen yerimi herkes göremiyor diyim :)
110 Yorumla- +1 yıl
Tm peki öyle olsun 🤗
- +1 yıl
Bu da özgüven sağlıyor bana araştırıyorum kadınları öğreniyorum merak ediyorum ona göre kendi yerlerimi geliştiriyorum :)
- +1 yıl
Süpersin 👍 yorumun için çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık seksi şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
Teşekkür ederim ne demek senin de diline fikrine düşüncene soruna sağlık Zeki şey seniii :)?
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- +1 yıl
Soruma da beklerim :)
- +1 yıl
Senin profilin gizli olduğu için sorularını göremiyorum anca ana sayfada tesefuf denk gelirsem soruna memnuyetle cevap vernek isterim
- +1 yıl
Anlıyorum tabiki beni takip etmediğin için göremiyorsun sanırım :)
- +1 yıl
Aynen öyle sadece anasayfada denk gelnem lazım
- +1 yıl
Siz neden profilinizi gizli tutuyorsunuz ki
+1 yılBen iltifatlara aşığım değilim, hemen kızarır, utanırım. Hem olması gereken şeylere övgüler duymak tuhafıma gidiyor. Mesela güzel bir şey yaptım diyelim, takdir edilince başka nasıl olmalıydı ki gibi düşünceler falan.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 352 cevap paylaştı.
+1 yılFiziken beğenilecek bir tarafım yok.
Zekamın beğenilmesini seviyorum.
Peki sen bir erkeğin ilk nesine dikkat edersin?012 Yorumla- +1 yıl
İlk baktigim yer kesinlikle dişleri ve dudakları
- +1 yıl
Genelde kadınların erkeklerin kalçalarına baktıklarını çok duydum, sence de öyle mi peki?
- +1 yıl
Ben hiç bakmadım bskmamda ben sadece gözlerine ve ağzına bakarim sonra zekasına ve konuşma üslubuna
- +1 yıl
Gözler ve bakış en önemlisi zaten.
- +1 yıl
Gerçekten öyle
- +1 yıl
Sen bu konuda çok şanslısın
- +1 yıl
Neden ki?
- +1 yıl
Gözlerin ve bakışın oldukça güzel
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ama kişiliğim onlardan daha da güzeldir
- +1 yıl
O da belli
- +1 yıl
Ordan cokmu belli oluyor yaa 😂
- +1 yıl
Eveeet
Ben zekama ya da mantıklı düşünce ve davranışlarıma iltifat almayı severim.😊
00 Yorumla
+1 yılGörseldeki erkek kafasındayım iltifat aldıgımda hayırdır inşallah diyorum. 😂
05 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 ya bir alemsin sen dersin bayram değil seyran değil bu kız şimdi bana iltifat etti
- +1 yıl
Biz o okafada değiliz yaa bizim hoşumuza gider bunları duymak
- +1 yıl
Ben sadece karşı cins için demiyorum ki işi düşende iltifata boğuyor.
Tabiki bende bilirim iltifat her bayanın hoşuna gider ama devir öyle bi devir ki en ufak masum bi iltifatda sapık damgası yiyoruz o yüzden genelde zekası, olgunluğu gelişmemiş kendini bilmez insanlardan uzak duruyorum 🙂 - +1 yıl
Ya orası öyle tabiiki birisi insana yaklaştığı zaman ya da aradığı zaman yine kesin bir işi düşmüştür dediğimiz insanlar var hayatımız da
- +1 yıl
Maalesef bende çok var öyle insan. 😒
Bir elin beş parmagını geçmez beni gerçekten düşünen soran insanlar onlarda 10 15 yıllık arkadaşlarım.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılMuhabbetime, genel kültürüme, entelektüelliğime, iş disiplini ve bilgime bir de cinselliğime övgü alırım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAbla beni hatırladın mı? 😅 Gerçekten enerjini almaya başladım vallaha. Mizahi yönünde çok kuvvetli. Bana gelecek olursak iltifat almasam da olur yani.
030 Yorumla- +1 yıl
Hayır hatırlamam mümkün değil çünkü çok kişiyle yorumlarda konuştuğum için bu mümkün değil sen kendini hatırlatmak istermisin peki
Cevap sahibi+1 yılBir sorunda cinsel açlıktan dolayı takip ediyor olabilirler demiştim ya
- +1 yıl
😂😂 tm hatırladım
Cevap sahibi+1 yılBaya baya sevdim abla seni, çok güzel enerjin var. 😅 Benden 1 yaş büyüksün ondan dolayı abla diyorum alınmıyorsun dimi 🙂
- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine 🙏 abla demendem niye rahattsiz olayım saygı duyarım hiç sıkıntı yok
Cevap sahibi+1 yıl- +1 yıl
😂😂 hepimizin ömrü az aslan parçası 😄 bugün varız yarın yokuz
Cevap sahibi+1 yılDoğru söylüyorsun 😄
- +1 yıl
Eee deliğganlı 😂 millet beni neden takip ediyormuş çözebildin mi
Cevap sahibi+1 yılKimisi cinsel açlık olabilir. Yorumlarda bir kaç kişiyinin GBT sini çıkardım ben. 😅
- +1 yıl
Aslında öyle değil herkes eğlenmek iki makara yapmak için giriyor buraya benimde enerjimin yüksek olmasi mizah amaçlı sorduğum sorular ve yaptığım yorumlar hoşlarına gidiyor çünkü kız takipcim çokta benim birde diyorsun ki 3 4 kişinin yorumlarını okudum neden bir kaç kişinin mesela hepsini okumuş olsaydın beni neden takip ettiklerini de bulmuş olucaktin zaten cinsel açlık diyorsun mesela herkesin cinsel açlığı vardır buda çok normal bir durum değil mi zaten ben kimseyi özele taşımıyorum ki cinsel açlığını gidersin biraz mantıklı düşün ben yorumlarda sohbet ederim ve o sohbeti orada tadında bırakırım senin dediğin gibi crinsel açlıktan olsaydı benim ya da onkar için bunu burada ulu orta konuşmak yerine özelden komusmuo o açlığı giderbiliriz öyle değil mi ben napiyorum sohbetlerimi gizli saklı değil , ya da gizli üye olarak değil açıktan yapıyorum şimdi mantıklı bir düşün hatta sayfamida bir incele sonra bana tekrar düşünceni yaz olur mu ben hep burdayım lafımin arkasındaydım
Cevap sahibi+1 yılEvet doğrusun herkeste cinsel açlık olabiliyor. Benim bahsettiğim olay bazıları bu açlığını dizginleyemiyor ve sapıklığa kadar gidebiliyor. Bi sorunda yemek yapan erkek seksimidir diye soru sormuşsun. Bir tanesine mercimeği fırına vermeyi çok seviyorum demişsin ve hemen o kişi ise işi o yöne çekmeye çalışmış. Ben bunu demek istedim sana
- +1 yıl
Anladığım bak bazı insanlar bunu çok güzel tespit yapmış diyorki yorumlarda cinselliği bile mizahini çok iyi yapıyorsun ve sorduğun sorulari iyi servis ediyor ve çok eğlenceli cevap verebiliyorsun bu tespit işte benim için doğru bir tespittir çünkü mizahi bir zekaya sahibim cinselliğin bile mizahini yapıyorum kelime dağarcığım geniş hayat tecrübem var araştırmayı ve gözlemlemeyi seven biriyim oyuzden bunu sorularıma ya da yorumlarda kullsnabiliyirum buda insanların hoşlarına gidiyor çünkü onlarda iki gülüp eglenmek hayatın gerceklerinden bir nebzede olsa kurtulmak istiyorlar bende hem bundan keyif alıyorum hem gülüyorum hem güldürüyorum. Sen bir sayfama gir bak hiç bir negatif soru ya da yorumumu göremezsin hizmc bir saygisiz , aşağılayıcı hakaret edici bir yorumuma radtkayamazsın tam tersi hep pozitif , neşeli , mizahi ya da konu ciddi bir konuysa mantıklı yorumlarımı görürsün düsunki adam bana kötü bir şey yazıyor ya da eleştiriyor ya da taciz edici bir yorum yapıyor ona bile yaklaşımım verdiğim cevap mizahi oluyor asla kötü bir kelime ya da saygısız bir cümle kullanmam çünkü kudiligine yakıştırmam çok sabırlı ve anlayışlımdir bak şu an iki soru sordum geken yorumlara cevap vermek gülmek iki makara yapmak yerine sana burada açıklama yapıyorum emek veriyorum hiç bir mecburiyetim yokken bunu yapıyorum burdan anla işte insanlara , maneviyata ne kadar değer verdiğimi ben sana ilk yorumunda cevap vermeyebilirdim , seni engelleyebilirdim ama bunu yapmadım kolaya kaçmadım tam tersine seninle mücadele etmek istedim bunu yaparken de seni incitecek , hakaret boyutunds bir kelime kullanmadım. Kullanmamda bak nazik , sabırlı , saygı çerçevesinde aciklsma yapıyorum
- +1 yıl
Çünkü aksini yapmak bana yakışmazdı kişinin önce kendisine saygisi olucak kendisine saygisi olmayanın hiç kimseye olmaz
Cevap sahibi+1 yılBen sana karşı olumsuz bir şey söylemedim eğer yanlış anlaşıldıysa ben özür dilerim.
- +1 yıl
Hiç önemli değil sıkıntı yok özür dilenicek bir durumda yok
- +1 yıl
Şimdi bir yorumda bir bayanla kinusmurmstuk onun sorusunda eşi asker mis ama şehit olmuş 6 aylikta hamileymiş ve bir kızı olucskmis ve kızına isim koymsk istiyordu bende ona fikrimi sundum ve aramızda duygusal bir konuşma geçti ve şu an kendimi ağlamamak için zor tutuyorum kadın beni duygulandırdı şimdi durduk yere en son yaptığım görüşlerimi gorebilitormusun bir bakarmisin konuşmaya
- +1 yıl
Soru başliğı şuydu : bir şehit kızına ne işim verilir profilme gir görüşlerde bulursun zaten
Cevap sahibi+1 yılEvet gördüm Asena güzel isim. Bundan 1.5 ay önce konuştuğum bir kız vardı o da kızım olursa adını Almila koyacam demişti. O ismin anlamı da Kızıl Elma
- +1 yıl
Hepsini okudunmu peki yorumun
Cevap sahibi+1 yılEvet okudum. Şehidimizin eşide Asena ismine olumlu baktı
- +1 yıl
Tm peki teşekkür ederim zaman ayırıp okuduğunuz için 🙋
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum dediğin anlardan birisini de ben zamanında bu siteden birisine yardım ederken yaşamıştım. Pandemi zamanı yeni başlamıştı ya seyehat kısıtlamarıda başlamak üzereydi. Bu sitede bi kız Ankaradan Erzincana ailesinin yanına dönecekti ve yol parası eksikmiş ailesinin durumu yoktu o zaman o kıza yardımcı olmuştum ve ailesinin yanına gitmişti. Bende o zaman ağlamamak için kendimi çok zor tutmuştum.
- +1 yıl
Evet böyle şeylere denk geliyoruz maalesef her şey gülmekten egkenmekten ibaret değil çünkü ben geçen gün bir soru sormuştum ya 7 aydır burdayım beni kimler neden tskip ediyor diye bir çok olumlu ve güzel dönüşler aldım ama içlerindeki bir yorum beni daha çok etkilemişti. Adam yazmışti isim vermiyim " benim esimle ptoblemlerim vardı siz bana fikirler vetdiniz bende sizi dinledim ve şimdi eşimle senin sayende sorunlarımı çözdüm ve şimdi daha mutluyuz yazmıştı bu beni hem çok mutlu etti hem gururlandırdı çünkü bir insanının derdini dinlemek, yol gostermek ve onun mutluluğuna vesile olmak bundan daha güzel bir şey olabilirmi ve adam bana teşekkür etmiş bu site sizin gibi bir insanın kıymetini bilmeli diye ogunde çok duygulanmistim hatta yorumlarda duruyordur sayfada bakabilirsin
- +1 yıl
Sana denek istedigim şey şu burada yeri geliyor bir insanın ablası oluyorum yeri geliyor dert ortagi oluyorum yeri geliyor makara yapacağı iki muhabet edip güleceği insan oluyorum dedin ya seni sadece abazalar takip eder diye demekki sadece abazalar etmiyormus bunu gör istedim
Cevap sahibi+1 yılO konuda haklısın. Bu sitede bir çok karşı cinsimle tanıştım kimileri güvenip telefon numaralarıda verdi. Ara ara telefonlaşıp hal hatır sorarız.
Cevap sahibi+1 yılYa abazalar takip eder demedim. Cinsel açlık olabilir dedim yani olasılık verdim ben orada 😄
- +1 yıl
İyi yaptın 😂 bende ne dedim sana sende yazmışsın seninde mi cinsel açlığın varki bana yazmışsın demiştim 😂 ama iki gündür en çok vaktimi sana ayırdım bu ne senin cinsel açlığını gösterir nede benim
- +1 yıl
İşte öyle ablasının gülü 😂😂
- +1 yıl
burada herkesin kullanma amavi farklı oluyor herkese de bu konuda saygı duyarım çünkü herkes kendinden sorumludur
- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılBana genelde Abi sen hiç yaşlanmıyor musun derler ve de çok eğlencelisin derler
02 Yorumla- +1 yıl
Süpermis bence duyulabilecek en güzel iltifat bunlar olsa gerek
- +1 yıl
Seninkileri de hafife almayalım
- Aşk İlişkileri konusunda 902 cevap paylaştı.
+1 yılSanırım kulaklarıma isterim. Canım kulaklarım benimm nede biçimli bir o kadarda duyarlısın. Çok seviyorum aşklarım benim :)
01 Yorumla- +1 yıl
Her güncelleyişinde bende ayrı ayrı yerlerime aşık oluyorum :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılomuz kollar e popo cok itifat alıyorum eksiğim az göbek var yaza ondan kurtulacağım :)
03 Yorumla- +1 yıl
Süpersin 👍 bence daha ne olsun bundan iyisi can sağlığı diyelim
- +1 yıl
şikayetci değilim :) sagolasın
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Bütün olarak iltifat edilsin. parça parça olmasın :)
02 Yorumla- +1 yıl
Oyunu kurallarına göre oynamak gerekiyor bir yer seç sen nerene iltifat edilir isterdin
+1 yılperformans. iyi hissettirir :)
14 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle bir erkek bunu duymak görmek ister buda onu daha çok motive olmasına sebeb olur
- +1 yıl
tabi laf olsun diye değil, gerçekten iyi ise...
- +1 yıl
Onu anlarsın zaten kadının söyleyiş tarzından ya da ilişki esnasında ki davranışlarından
- +1 yıl
anlıyorum. zor kadınlar da oldu... :)
+1 yılDilime alirdim vakumlayip somurmayi ve dil darbelerinden dolayi
02 Yorumla- +1 yıl
Vuuu tm peki öyle olsun... yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏 genç adam
- +1 yıl
Rica ederim 👍
Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Şeyime mesela içtenliğime. Gülüşüme. Zaten seksi biriyim. Allah ne güzel yaratmış maşallah. Kendimi öpücem tutma beni 😃
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılİstemezdim pozitif kadın
15 Yorumla- +1 yıl
Ben edeyim mi Gökhanım ; eğer sana bir iltifat edicek olsaydım kesinlikle adsmlığına ve harbi delikanlı oluşuna ederdim
- +1 yıl
Eyvallah pozitif kadın ☺️ en kral iltifata el öptürür bu sag ol
- +1 yıl
Kesinlikle Gökhanım bir erkekte aranılan en güzel özellikte budur daha fazlasına gerek te yok 🙋🙋🙋
- +1 yıl
Bunu aklı başında bir kadından duymak güzel pozitif kadın
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılSesime iltifat ediyorlar zaten bu yeterli
112 Yorumla- +1 yıl
Süpermis bir erkeğin sesinin güzel olmasi ve birde konuşma üslubunu biliyorsa aranılan en güzel en etkili faktördür
- +1 yıl
Olabildiğince üsluba dikkat ediyorum dün akşam sahnede çok güzel brutal vokalden girdim Hayko Cepkin gibi 😂 ama ben ilk defa müzikte beğendim kendi sesimi. Normalde seslendirme, dublaj için iyidir benim sesim. Bass bi tona sahip.
- +1 yıl
Süpersin 👍 benimde sesim gerçekten çok güzel dir sezen aksu dan sonra ilk parmakla gösterilen insan benim ama orta parmakla tabii 😂😂😂
- +1 yıl
Yok canım illaki müzik olarak düşünme. Müzisyenim ben zaten ama her ses müzik için değildir. Dublaj olur, seslendirme olur, sunuculuk olur. Bunlar da ses ile yapılıyor sonuçta. Önemli olan sesinin hangi ses olduğunu öğrenmek zaten. Benim sesim dediğim gibi aslında müzik sesi değil. En azından ben tüm sesler için böyle olduğunu düşünüyorum. Her sesin yeri başkadır illaki müzik olarak bakmamalıyız. Hırıltılı yaşlı bir adam sesi müzik için olmaz ama yaşlı dede dublajı için olur ama. Böyle yani. Müzisyenim derken ben bu saçları Paris'te dökmedim çünkü Paris'e hiç gitmedim. Ne alakaysa amaaaan işte 😂😂😂
- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısın bu arada espirin çok güzeldi bayıldım paket yapta yarın akşam evdede gülerim 😂
- +1 yıl
Tamam kötü oldu
- +1 yıl
Hayır çok güzeldi. Brnde daha önce şu espiriyi yapmıştım ' bu ne soğuk yaa ben böyle soğuğu ne Almanya'da ne Belçika'da nede Fransa'da görmedim çünkü daha oralara gitmedim 😂😂😂 bunu
- +1 yıl
😂😂 ben adamı mizahran soğuturum bee 🤣🤣
- +1 yıl
😂😂yok yok benimki de benzemiş o zaman iyi
- +1 yıl
😂😂 aynen öyle
- +1 yıl
Güzel de laf mı bee fevkalâdenin de fevkindeydi
- +1 yıl
🙏🏻👏🏻
+1 yılNenyalan soyleyeyim baktim baktim bir yer bulamadim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGenelde konuştuğum kisulet çok komik eğlencelisin diyorlar ve cok güvenilir buluyorlar beni. Kimi fiziki özelliklerime de alıyorum.
Naber hatirladin mı beni 😀
00 YorumlaGözlerim ve dudaklarımın hoş olduğunu söylerler genelde iltifat almak güzeldir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılBiryerime edilmesin mümkünse y. şaklığın lüzumu yok.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılHımm samimiyetime ama bu iltifat değil gerçek olurdu
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBelim çok ince ve karnım düz. İlgi çekiyor. Söyleyen oluyor
00 Yorumla
+1 yılZeka önemli anlayış ve Bi duruşun olması en güzel özelliğim öznel olmak önemli kendine ait Bi fikir ve yol olmasi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılama şimdi ayıp olur böyle ulu orta söylersem 🤭🤭🤭 anladın sen onu gülüm
06 Yorumla- +1 yıl
Tm peki 👍👍
Cevap sahibi+1 yılhadi hayırlısı
- +1 yıl
🤣🤣 neyin hayırlısı
Cevap sahibi+1 yılsoruyu güncelleyelim bakalım haydi hayırlısı dedin bende ona istinaden yazdım şimdi sen sorunu güncelleyeceksinde ben yorumsuz bırakırmıyım sorunu takip listemin favorisi sensin 🙃🙃🌺🌺
- +1 yıl
🤣🤣 teşekkür ederim bak böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şeyyy seni 🤣
Cevap sahibi+1 yılyazdıklarını okurken tebessüm ettirdin cansın 🌺🌺🌺
+1 yılBilemedim şimdi ben bayanlarda saça dikkad ederim
16 Yorumla- +1 yıl
Ama oyunu kurallarına göre oynamak lazım öyle degilmi sen nerene iltifat almak isterdin
- +1 yıl
Arkadaş çalışmadığım yerden soruyorsun
- +1 yıl
Bir düşün bakalım kişisel olabilir görsel olabilir yetenek olabilir vss
- +1 yıl
Düşünüyorum tekrar düşünüyorum eeeee buldum fısıldayarak sessizce kimse duymasın vücudumu desem
- +1 yıl
Vücudunun neresi ama 🤣 vücut denilen yerde yüz çeşit dikkat çekici yer var 🤣 göz mü dudak mi el mi kolmu neresi 😂
- +1 yıl
Tabi haliyle yazamıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılses tonu
13 Yorumla- +1 yıl
Evet erkekte ses tonu gerçekten çok etkiliyeci ve önemli bir faktör birde konuşma üslubunu biliyorsa aranılan en önemli erkek figürü olur... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık seksi şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
abla bi dur ya :D sesimi pek beğenmiyorum nadiren sesime iltifat geliyor o yüzden sesime iltifat edilmesi daha hoşuma gidiyo :D
- +1 yıl
Tm peki sustummmm 🤣
+1 yılgöbeğimr😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Yaa senin canını yiyeremm haaa 😂 bence sen öyle de gayet hoşsundur gobeksiz erkek balkonsuz eve benzer derler
- +1 yıl
sagol guzelimm her turlu kullanıma açık balkon😂😂😂
Kişiliğime
13 Yorumla- +1 yıl
Çok güzelmiş gerçekten görsellik gelip geçici bir faktördür ama kişilik baki kalır... yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🌹🌿🌹🌿🌹
- +1 yıl
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılBeynime
13 Yorumla- +1 yıl
süpersin 👍 bence aranilmasi gereken en önemli faktörlerden birisi Bence görsellik ne kadar önemli ise beyin de okadar önemlidir çünkü @ptal insana hiç tahammülüm yok
- +1 yıl
O sebeple kendimi bu konuda gelistiriyorum, tesekkurler
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Gözler, ses tonu, bakış, yürüyüş, eğlenceli olması, muhabbet içinde ki samimiyeti iltifata değer.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Gülüşüme aldığım iltifatları severimm
10 YorumlaBoydan iltifat alıyorum
00 Yorumla
+1 yıl30 kilo verdim o olabilir idi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılZekamın takdir edilmesini severim
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılGötüme 🙂
47 Yorumla- +1 yıl
Çok mu güzel
- +1 yıl
Bilmem
- +1 yıl
Çok büyük ya sarkar o
- +1 yıl
Doymaz bide o popo
- +1 yıl
Sarkmaz taş gibi vıcık vıcık bi cildim yok
- +1 yıl
İleride sarkar ya
- +1 yıl
Kullanmak isterim beğendim ya
+1 yılgözlerıme :d
03 Yorumla- +1 yıl
Ne renk ki gözlerin
- +1 yıl
elaa :D
- +1 yıl
Çok güzelmiş 👍👍
+1 yılPenisime rengi ve boyu çok iyi yapısıda cok iyidir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 597 cevap paylaştı.
+1 yılTüm olarak herşeyime
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Burada söylenmez
00 Yorumla
+1 yılEl tırnaklarıma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 389 cevap paylaştı.
+1 yılKirpiklerime :)
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılruhuma
00 Yorumla
+1 yılYüzüme söyle hadi canim benim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılDavranışlarıma
00 Yorumla Gözlerim
00 Yorumla
+1 yılendamıma:)
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 