Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim 2. Kez üni sınavına girecek daha önce girmiş ama şehir dışı kazandığı için ailesi göndermemiş. Bu sene son şansı ailesi tarafından fiziksel ve psikolojik şiddet görüyor babası tarafından cok zor bir hayatı var dershane ve ev arası Bi yaşantısı var 3 aylik ilişkimiz var ve ilk sevgilisiyim aşk ilişkisi yani. Beklememi istedi onu sınava girene kadar
Güncellemeler
+1 yıl
odaklanamıyorum seninle ilgilenemem çok eksiğim var diyor babası tehdit etmiş kazanamazsa başkasıyla evlendirmekle evde o kadar kaos olmuş ki benimki intihara kalkışmış sınava girdikten sonra şehir dışına okula gidecekmiş beraber gitmeyi düşünüyoruz bende oraya taşınacağım okulu bitene kadar orada yaşayacağız sizce bu yaptığı mantıklı mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
ara verme komple ayrıl. Karı kısmına güven olmaz, sen ders çalışırken başka erkeklerin üstüne çıkar daha çok strese girersin.
Of ben diyorum 2 saat zor buluşuyoruz bu diyor başka erkek öyle Bi izlenim bıraksa bu soruyu mu sorardim
detayı ve güncelini okumak zorunda değilim soruna cevap verdim
Yks sınavına hazırlanırken bir ilişkim yoktu. Olsaydı sra vermeyi düşünür müydüm bilmiyorum ancak böyle sınav dönemlerinde aşk meşkten uzak durmak en güzeli oluyor
Bahane gibi gelebilir ama çoğu Aile baskıcı ve dediğim dedik. Ama sınav zamanı zaten gerçekten biriyle konuşmak çok saçma gelebiliyor. Ben derslerim varken kimseyle muhattap olamıyorum. Anlayış gösterin elbet bitecek bu süreçte
Öyle daha çok aklımda kalır neden ara vereyim ki? Bence o dönem hiç sevgili yapmamak daha doğru olur
Onun ilk ilişkisiyim zaten onun aklında ilişki yapmak asla yoktu ikimizde birbirimizi çok sevdik ama basaramazsa sınavı çok kötü olacağını söyledi aile baskısı sorumluluklar psikolojik ve fiziksel şiddet hersey var sınavı bekle sonra ne istersen yapariz dedi
Hayır, yalan yok başarılı olmam için çok destek vermişti sağ olsun hayatımda özel yeri vardır yani
Kadınlar öyle değil biz erkekler ne kadar da pozitifiz
Valla bana çok destek olmuştu kazandığımda da kutlama yapmuştık 😄
Lisede ilişki pişmanlıktır yks sürecini mahveder.
Liseden sonra 1. Yks sınavında kazanamadigini ve sınav senesi aklında ilişki asla yokken hayatındaki ilk ilişkini yaşadığını ve aile baskısı sınav stresi odaklanma sorunu v. s yüzünden iliskine ara verdiğini düşün yaparmiydin?
İlişkiyi bitirirdim.
Hayatımda ilişkim olmadığı için kafam bombastık rahat desteği de ben kendime veririm nolcak 😂😂😂
Hayir onunla ara verseniz aranizi tadi bitmiş olacak geri donemezsiniz siz konusmayi devam edin hem ders calisin
sınava hazırlık yapıyosan dikkatini dağıtmaktan çok destek olması lazım
Hayır daha çok yorar seni
karşı taraf anlayışlıysa evet
Yaşadıklarımla aynı ama o süreçte sevgilim beni aldattı kızın yerinde olsam bu süreçte hayatıma birini dahil etmezdim istediğim bölümü kazanamadım aile baskısı üstüne bir de sevgilinin aldatması eklendi yinede pes etmedim iyi bir bölüm kazanıp gittim şimdi gayet mutluyum inşallah istediği hedefe hayale ulaşır yaşadıklarımız aynı çünkü sende yardımcı ol ona
😅😅 bir şey olmaz ya bekle ne olcak
İşte benim sevgilim beklemedi aldattı şanslı kız
Hangi bölümü istiyor
Tıp bdbdbfdb
Bayaa çalışması lazım
Evet sırf stalklar belki diye Instagram whatsap her yere kalp kilit koydum instasina baktım benim içimde hala bir umut var diye bio yapmis sevmeyen insan bekle der mi sence?
şu an sevgisini sorgulama bence zaten çok az bir süre kaldı 3 ay falan yani gerek yok bunları düşünmeye bekle yani sende 3 ay ne ki
Bence şu an ona hiç karışma sınavın bitmesini bekle
İyi bari
Hala ilişki diyorlar offf kafayı yedirtir
Hayırrr
Saçmalık bence