Şu an 33 yaşındayım, ben 18-20 lerdeyken 30 üzeri bana çokk büyük gelirdi, şimdi kendime bakıyorum 20 gibiyim, ne tuhaf dimi?

Cidden bu arada aklıma geliyor😀 30 lar bize hep büyük gelirdi.. şimdi kendim 33 oldum.. bakıyorum kendime daha miniciğim ya ben😀 bu işte bi tuhaflık varr.. sizede oluyor mu
Şu an 33 yaşındayım, ben 18-20 lerdeyken 30 üzeri bana çokk büyük gelirdi, şimdi kendime bakıyorum 20 gibiyim, ne tuhaf dimi?
Cevapla