Bu his beni delirtiyor artık. Ayrılalı bir hafta oldu. Bana arada ulaşmaya çalışıyor farklı yerlerden ama o kadar kırdı ki beni zaten en son kendisi engelle beni demişti ne onunla ne onsuz gibi bir şey bendeki. Ama gururumdan ve çok kırgın olmamdan dolayı kapadım kapılarımı. Ama başkasını hemen bulur mu hissi çok zor ben yapamam mesela.
Uzun ve yorgun bir ilişki sonrası bir erkek hemen arayışa girer mi?
Sana kendisini çok yorgun olarak gösteriyorken başkalarına koşar adımla da gidebilir. Elini eteğini çekip yalnızlığıyla baş başada kalabilir. Bu tamamen onun karakterine bağlı bir şey.
Yorgun bir ilişki dediğinde yıpranmış bir erkek olaeak algılıyorum kutlama yapar ne yapar başka
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ayrıl barış yürüyen bir ilişkiydi. Yok onun tek yıpranması ayrıl barış olması bence. Kırgınlık ve üzülme konusuna girersek yıpranmış bir kadın karşılar sizi.
Benim eski sevgilim benden 5 ay önce 4 yillik ilişkisini hatta nişanlıydılar düğünlerine 10 gğn kalmis bitirmisti.. 5 ay sonra biz tanıstık cok asiktik güya 1 yil sonra kavgalara dayanamiyorum üzüyorum seni dedi gitti
İlk ayrilisimiz degildi ilkinde spotiden sarki ekleyerek gönderme yaparak baristik şimdiki ayrilisimizda 4-5 kez geri yazdim ama üzülmek ve üzmek istemiyorum sana iyi gelmiyorum dedi ama instada hâlâ takiplesiyoruz bilmiyorum ya cok özledim lütfen dua et bende sana dua ettim😔
Öncelikle yaş kaç ayrılık sebebi nedir bunlar sonrası için önemli unsurlar
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
28 yaş. Ayrılık sebebi bitmeyen tartışmalar, kırması dökmesi. Benim de bunların sonucunda babamla tanıştırmayı ertelemem. Zaten genelde ilişkimiz ayrıl barış yürümüştü ama bu seferki sondu diye düşünüyorum
Öyle erkeklerin evet umrunda olmuyor çok sıkıldım erkek durumlarından benim nişanlımda öyle kavga yaparız günlerce yazmam oda yazmaz çok sinir oluyorum
Biliyor musun hiç bilmiyorlar istiyorum ki böyle başıma bişey gelsin öyle bilir ancak değerimi. Kaybetme korkusu olsun isterim insanlarda ya Allah bu kadar işaret ediyor deprem yapıyor ve s. Ama her kes aynı kötülük aynı kötü kişilik...
Yok insanlar ders alıyor gibi oluyor sonra yine aynısı. Ben de aynı şeyleri düşünmüştüm bir ara. Ama dedim sonra zaten seni kaybetme korkusu yoksa içinde ne yapsan boş. O korkuyu geçici yaşayacaktır dedim.
Benim nişanlım sonuncu defa ayak barmağıma taş değmişti çok acıyordu öpeyim geçsin mi dedi ciddi ciddi izin verseydim öperdi. İsrar bile etdi yanı ama cepte mi görüyor şimdi ve ya ne bilmiyorum
Ben acele etmiyorum sabırlıyım bekliyorum Ama canınız sıkıldığı zaman bana da yazabilirsiniz sohbet edebiliriz size her zaman elimden ne gelirse yardımcı olurum
Aslında en doğrusunu yapıyorsunuz aksi yara bandı ilişkiye giriyor. Zaten ondan sordum acaba siz de ayrılmışsınız bir erkek olarak arayışa girdiniz mi diye. İnşallah karşınıza gönlünüze göre birisi çıkar atlatırsınız acınızı. Desteğiniz için de çok teşekkür ederim 🙏🏻
En iyisini yapıyorsunuz. Ben de aslında sizin gibi yapıyorum. Elimden geldiğince. Ancak çok taze olduğu için bakalım. Ne olursa olsun hayat devam ediyor.