Böyle bir oyun yapsak dışarıdan belli olur mu ve hoşlandigim çocuk ne hisseder
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Asıl sen yakın erkek arkadaşın ne hisseder bi de onu düşün
O biliyor zaten bilerek beraber oyun kuruyoruz
O senden hoşlanmıyorsa umrunda olacağını sanmıyorum.
Hoşlaniyor sizce ne tepki verir
O zaman sinir olur.
Sizce koluna felan girsem ne hisseder ve der mi beni çok umursuyor ki yakın erkek arkadaşını felan getirmiş diye
Yok ya ihanete uğramışım diye düşünür bence.
Sevgili değiliz ama yakın arkadaşım olduğunu biliyordu
O zaman gene bir şey düşünmez.
Tam emin degil ama arkadaşım olup olmadigindan
O zaman bir şüphe duyar içinden az da olsa.
Evet çünkü oda yakın samimi kız arkadaşını sınıfa kadar getirip iç içe girdiler kız beni görünce koluna girdi ilk o baslatti
Ooo intikam vakti yani 😈
Haketmediler mi sence duygum olduğunu bile bile yapıyorlar
Hak etmişler
Allah'tan sınıfta değildim o hallerini gormedim arkadaşlarım anlattı ama çıkışta yakaladı kız beni karşı karşıya geldik hemen koluna girdi çocuğun
Ayıp ya.
Kızın yaptığı ayip demi aslında çocuk onu yapınca mahcup oldu acaba bana üzüldü mu fazla mi olduğunu anladı? ama ona bu yüzü çocuk verdi
İkisinin de kabahati var.
Çocuk üzüldü sanki ama sizce neden?
Yani istemeyerek bir kabahat işledi ondan.
Hani kız koluna girdi ya fazla olduğunu düşündü gibime geldi
Ona şans vermeye devam etmelisin.
Neden ki bunu yapan oydu yani kizla. konusup kızı sınıfa getirtip kiskandirmaya çalıştılar
Ya evet ama olur böyle şeyler.
Kız kankasina ne anlatmıştir sizce?,
Uyarmış olabilir.
Nasıl bir uyarma
Yani fazla abartma tarzı bir şeyler.
Yok öyle değil diyorum benim çocuk kıza aramızdaki olaylari anlatmış ne anlatmış acaba önceden kız bilmiyordu şimdi öğrenmiş
O kötüymüş cidden.
Aramızda bir şey geçmedi ya surekli bakışıyorduk konuştuk ve aramız bitti baya zaman geçti kıza anlatmış plan yapıp beni kiskandirmaya calistilar
İki hafta felan geçti
Anlatılmaz ama ya.
Valla içinden ne geliyorsa onu yap pek akıl verebileceğim bir konu değil sjsjsj.
Ya şöyle gerçekleşti. Ben çocuğu kızın yanında çağırdım kız da duydu büyük ihtimal sormuştur ne konuştunuz oda anlattı
Anlatmayabilirdi.
Yani kız farkedince anlatmış olabilir anlatması bence kötü değil ama bir erkeğe anlatsa o daha kötü kıza anlatması daha iyi
Ben erkeğe bile anlatmam bence ilişkiler iki kişi arasında kalmalı.
İlişkimiz yoktu valla sürekli bakışıyorduk flörtlestik bende gittim sordum inkar etti dedi öylesine bakıyordum felan bitti gitti işte bir ay geçti beni unutmamış üstüne kızı getirip nispet yaptı
Yani depremden ötürü dershaneye gidemedik ilk gordugu anda bunu yaptı
Yanlış yapmış ya. Keşke doğru düzgün konuşsaydı.
Bu oyunlara gerek yok düzgün konuşmak varken değil mi
Evet ya gıcık olurum böyle insanlara sjsjsj.
Ee umrundayin ki kızla sozleşip kiskandirmaya giriyorsun o zaman gel adam akıllı konuş bu oyuna giren kişiler 28 yasindalar reziller ya
Evet benden 9 yaş büyükler bir de 🤣.
Demek ki umrundayim resmen kızı getirmis kız bizim sınıfta değil. Kütüphaneye tek yazılmış harbiden canım ya
Yani umrundasın ama ayıp etmiş.
Zaten o gün çok kırmıştı beni üstüne deprem felan oldu millet perişan bu şeytanların akıllarına gelene bak bence bu pişman oldu ne yapacağını şaşırdı.
Son pişmanlık fayda etmez.
Bence benim susup ortadan kaybolmam zoruna gitti ben mesela kütüphaneye gitmiyorum artık onlar hep ordalar bilerek gitmiyorum anlamişlardir
Anlamıştır.
İyi oldu susacam hesap sormayacam kendi kendilerine uğraşıp dursunlar olgun olduğumu anlayınca vazgececekler
Aynen yaptıkları kendi başlarını yakar 😂
Hatta sınıf grubuna yazdım ilk defa çocukta var grupta ders hakkında sormuşum sanki umrumda değil gibi djdkdk iyi oldu demi
Aynen 😂.
Şimdi diyecek ders sormuş yikilmamis hahsjs
Aynen güçlü gözükmen iyi olur.
Senin sevdiğin kız var diyelim sana baka baka yakın erkek arkadaşı koluna giriyor acı çekmezmisin
Üzülürüm tabi.
İşte bu kadar canım madem ki bir şey var bana karşı içinde gel. konus anlat derdini bu ne aptallık
Öyle insanlar çok maalesef o yüzden rota Avrupa.
Öyle haklısın ben delikanlı gibi sordum peki sence bu çocuğun sevgilisi olsa yakın kız arkadaeini başka kız için kiskandirma çabasına girer mi
Girer gibime geliyor.
Sevgilisi varsa niye girsin ki sjkskeke
Zaten sevgilisi vardır
Yani bilmiyorum yaptıklarına anlam verebilmek mümkün değil.
Zaten bu aşk olaylarında benim beynim duruyor YKS daha kolaydı.
Ya demek istediğim sevgilisi varsa kız da biliyordur der bu kızı niye kiskandiralim anladın mı e demek ki yok bunlarda beni kıskandırıyorlar
Sevgilisi olsa onu da kıskandırırlar ya adamın ruhunda var gibi.
Bssjjsjs o kesinde şu an yok ki başka kızla uğraşıyorlar
Kiskanmaktan neden zevk alior
Psikiyatri dersinde anlattıkları şey insan davranışlarının her zaman mantıklı olamayacağıydı.
Haklısın bu delirdi djdjd
😂
Normalde ağır duruyordu aşk insanı mallaştirir mi
Ağır şekilde.
O zaman demek bunun malligi bu yüzden 😂 alttan alıyorum ama yeter jdjdjd bir tane beni seven çocuk vardı kaldirim taşını beni görmek için çöpe kadar taşıyıp atmıştı dkdkd
Aşk insanın gözünü kör ediyor o yüzden biraz dikkatli davranmak gerek. Aşk yüzünden hayatı batan ne kızlar ne erkekler gördüm.
Büyükler önemli bu konuda babam baya uyarmıştı beni.
Doğru ben yaptığı bazı şeyleri aşka yoruyorum yani kiskandirma oyunlarini arkadaşını alet etmesini felann heyecana bağladım çünkü normal de daha sakin sessiz biriydi konuşmaz susardi
Aynen bunun üzerine makaleler var. Hormonlar aslında tüm düşünceyi şekillendirir.
Benim yanımda cocuksulaşiyor normalde öyle değil başkasının yanında yani aşk cocuklaştirirmiş diyorlar
O s. alak kız var ya arkadaşı kesin demiştir bu kız olgun başka kız olsa sana hesap sorar
Dediğim gibi kimyasal maddeler her şeyi değiştirir. Yani senin huyların bile beynin kimyasal düzenine bağlı.
Aynen haklısın yinede temkinli olayım takmayayim
Evet olgun insanlar her zaman kazanır.
Olgun mu duruyorum şu an
Kızlar genelde böyle şeyler için ortalığı yıkar.
Demi hele de arkadaş gibi göstertip sonra da koluna sokması
Evet lisedekileri hatırlıyorum da yer yerinden oynadı herhalde sjsjsj.
Ahhaha lise olsaydık keşke kpss kursundayiz koca koca insanlarız düşün :)
Evet o ekstra bir komik kılıyor.
Benlik sıkıntı yok kaç haftadır uzak duruyorum onların ortamına girmiyorum o benimle uğraştı
En komigide deprem olmuş millet perişan sen git bunu düşün ilk gördüğün yerde uğraş hajsjsjwe
Aynen o cidden sinir bozucu
Bir şey söyleyeyim mi kız beni görünce bilerek koluna girince çocuk bozuldu yani abartı olduğunu anladı sizce neden boyle düşündü
Ya az olsa vicdan kalmış tabi. Ama kötü düşünmüş bence gene.
Nasıl vicdan yani ☺️
Çocuk yüzüme baktı o davranişindan mutlu değildi sanki ben onun sevgilisiymisim gibi mahcup oldu
Hoşlanıyor sanırım ancak bu onun kötülük ettiği gerçeğini değiştirmez
Yani bir duygusu var ki arkadaşına kadar alet etti bilmiyorum o an sanki kız koluna girince hani oyunuda bozmamak amaçlı bir şey diyemedi ama abartı olduğunu yani uzzulecegimi aanladi
Evet. Yani diyecek pek bir şey bulamadım ya YKS daha kolaydı yemin ediyorum.
Ahshshjsjej yks zor yav jejje
Aynen 😂 atlattık ama.
İyi şükür bari jdjdjdjdjsksk haklısın bana kötülük yaptı o an bozulması da sacma sen kıza gel o kızı görünce bana yapış samimi olalım dersen kız da koluna girer canım ergenler :)
Aynen 🙂
Eğer onu seviyorsam uzulecegimi acı cekecegimi biliyor
Evet ama acı hiçbir zaman kalıcı değildir.
İnsan sevdiğine kıyamaz
O kızın koluna girmesini beklemiyordu bozamadı o an kiskandirma oyununa girdiler ya ama mahcup oldu çünkü bana arkadaşı diye gostertmisti
Evet biraz çelişkili.
Aynen o kadarını yapmak istemedi ama kız durmadı o daha çok sadece sınıfta samimi hale girecekti
Benim tek diyeceğim 28 yaşında böyle şeylerin çocukça olması sjssjsjs.
Öyle belli ki bir karın ağrısı var hoşlaniyo belli ki ama niye böyle yapıyor bilmiom
Ben de anlamadım kafam basmıyor sjsjssj.
Haklsiin valla birde kızlar dedi iç içe girmişler mide bulandiricilardi dedi
Evet haklılar.
Ona kotuluk olsun diyemi kiskandirip sonra baskasiyla sevgilimi olcan
O samimi kız arkadaşını sınıfa kadar getirtip, beni kıskandırdı kız koluna girdi beni görünce sinirlendim
Yakın arkadaşına ver bakalım tepkisi ne olacak
O biliyor zaten bilerek beraber oyun kuruyoruz
İkiz gibisiniz 😀
Nasıl yaani
Aynı yumurta ikizi 😀
Cvp yanlış yere gitti galiba
Hişşş 👋🏽 Kim soktu bu fikri aklına!!!
Ne kadar samimi