Meraba yaşım 19 bu zamana kadar ne kız arkadaşım oldu nede Bi yere gidip gezdim bakımda yapmıyorum hep evdeyim ne yapmalıyım?

Bakım yapsamda bşley değişmez çünkü kızlar artık bakımlı yani gerçekler bunlar kızlara onlarca mesaj erkeklere 0 kızlara o kadar ilgi erkeklere sıfır yani şimdi günümüzde artık kızlar bakımlı yani erkekler kendilerine bakın yapınca bişey değişmez sizce ne yapmalıyım çok mutsuzum bunaldım

Meraba yaşım 19 bu zamana kadar ne kız arkadaşım oldu nede Bi yere gidip gezdim bakımda yapmıyorum hep evdeyim ne yapmalıyım?
Cevapla